Επισκευή του κινητού σου άμεσα και εγγυημένα; Και όμως... γίνεται!

Το κινητό σου! Ο σύντροφός σου στη δουλειά και τις προσωπικές σου επαφές.  Το μέσο της επικοινωνίας σου.

Επισκευή του κινητού σου άμεσα και εγγυημένα; Και όμως... γίνεται!
3'

Ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα της καθημερινότητάς σου, που ενδεχομένως είναι πιο σημαντικό ακόμα και από το πορτοφόλι σου. Τι γίνεται όμως όταν πάθει κάποια βλάβη; Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν χρειαστεί να το «αποχωριστείς» για αρκετές ημέρες προκειμένου να επισκευαστεί; Ποιος από εμάς δεν δυσανασχετεί και μόνο στη σκέψη ότι θα χρειαστεί ψάξουμε για το κατάλληλο service, να το πάμε εκεί, να περιμένουμε, να ξαναπάμε, χάνοντας χρόνο, αλλά και εξαντλώντας την υπομονή μας;

Όσον αφορά το ζήτημα του «αποχωρισμού», το πρόβλημα, τουλάχιστον για όσους έχουν συσκευή Samsung, μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Ο λόγος είναι μία νέα υπηρεσία με την επωνυμία Same Day Service, η οποία αποτελεί μέρος των Smartec Services που λανσάρει η Smartec, εκ των κορυφαίων εταιρειών στην Ελλάδα, όσον αφορά στο service. Η Smartec διαθέτει το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο υψηλού επιπέδου επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα για κινητά τηλέφωνα και tablet Samsung -εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης-, σύμφωνα με τα στοιχεία της Samsung Electronics Hellas.

Τι σημαίνει όμως Same Day Service; Πολύ απλά, η συσκευή παραλαμβάνεται από το σημείο που θα υποδείξει ο πελάτης και του επιστρέφεται επισκευασμένη μέσα στην ίδια ημέρα, με μικρή επιπλέον χρέωση. Η υπηρεσία καλύπτει περιοχές εντός της Αττικής και για την αυθημερόν παράδοση απαιτείται η παραλαβή της συσκευής μέχρι τις 10 το πρωί. Ο πελάτης μπορεί να κλείσει το ραντεβού για την παράδοση μέσω της ιστοσελίδας των Smartec Services.

Πέραν αυτής της επιλογής, η Smartec, επιδιώκοντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της, προσφέρει δύο ακόμη λύσεις. Η πρώτη είναι αυτή της επισκευής σε 1 ώρα. Το μόνο που απαιτείται σ’ αυτή την περίπτωση είναι να επισκεφτεί κανείς το κατάστημα της Smartec, χωρίς ραντεβού, και μέσα σε 1 ώρα θα έχει πάρει πίσω τη συσκευή του. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που η βλάβη είναι περιοδική και η συσκευή χρειάζεται παρακολούθηση ή το απαιτούμενο ανταλλακτικό βρίσκεται σε έλλειψη.

Η δεύτερη επιλογή που αφορά τους κατόχους συσκευών Samsung, σε όλη την Ελλάδα, είναι να παραδώσουν το κινητό τους σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της ACS. Θα το παραλάβουν από το ίδιο σημείο, μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, άριστα επισκευασμένο και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να έχει εικόνα για το εκτιμώμενο κόστος, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να επισκεφτεί την ιστοσελίδα των Smartec Services (https://smartecservice.gr/). Το περιβάλλον της ιστοσελίδας είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη και τον καθοδηγεί σε όλα τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνει.

Αξίζει να αναφερθεί, επίσης, πως η Smartec παρέχει στους πελάτες της, χωρίς χρέωση, ένα πακέτο υπηρεσιών υποστήριξης της Samsung, το οποίο περιλαμβάνει: επίδειξη προϊόντος, ρυθμίσεις συνδεσιμότητας, διαγνωστικό έλεγχο συσκευής, μεταφορά δεδομένων (smart switch), δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας, έξυπνες συμβουλές, αλλά και εγκατάσταση και επίδειξη για τα Samsung Members.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως το να υποστεί κάποια βλάβη ή ζημιά το κινητό μας δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να μας συμβεί και συχνά μια τέτοια ατυχία μπορεί να εξελιχθεί σε δυσάρεστη περιπέτεια, όπου διαπιστώνουμε ότι τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν δεν ήταν γνήσια και ο απαιτούμενος χρόνος για την επισκευή απαράδεκτα μακρύς.

Ας έχουμε υπόψη μας λοιπόν πως στόχος των υπηρεσιών της Smartec δεν είναι μόνο να προσφέρουν εναλλακτικές στον τελικό χρήστη που επιθυμεί να επισκευάσει το κινητό του και να το παραλάβει σε άριστη κατάσταση, με γνήσιο και καινούργιο ανταλλακτικό στο χαμηλότερο κόστος, αλλά και να περιορίσουν στον ελάχιστο δυνατό τον χρόνο που θα χρειαστεί να το αποχωριστεί.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή