Πρόληψη της COVID-19: Οι μάσκες είναι ακόμη σημαντικές. Φορέστε μάσκα και σώστε ζωές από τη Google

Οι μάσκες είναι ακόμη σημαντικές. Φορέστε μάσκα και σώστε ζωές. Αυτό είναι το μήνυμα της Google στο σημερινό της doodle με αφορμή την παγκόσμια μάχη κατά του κορονοϊού COVID-19.
Google

Φορέστε μάσκα - Πλύνετε τα χέρια σας - Κρατήστε ασφαλή απόσταση.

Προστατεύστε τον εαυτό σας και τους γύρω σας γνωρίζοντας την κατάσταση και λαμβάνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις.

Ακολουθήστε τις συμβουλές που παρέχονται από την τοπική αρμόδια αρχή υγείας.

Για την αποφυγή της εξάπλωσης του COVID-19:

  • Πλένετε τακτικά τα χέρια σας. Χρησιμοποιείτε σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο αντισηπτικό χεριών.
  • Κρατάτε απόσταση ασφαλείας από οποιονδήποτε βήχει ή φτερνίζεται.
  • Όπου δεν είναι δυνατό να διατηρήσετε φυσική απόσταση, φορέστε μάσκα.
  • Μην ακουμπάτε τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα σας.
  • Καλύπτετε τη μύτη και το στόμα σας με το εσωτερικό του αγκώνα σας ή με ένα χαρτομάντιλο όταν βήχετε ή φτερνίζεστε.
  • Μείνετε σπίτι αν δεν αισθάνεστε καλά.
  • Αν έχετε πυρετό, βήχα και δυσκολία στην αναπνοή, ζητήστε ιατρική βοήθεια.
  • Καλέστε εγκαίρως ώστε ο πάροχος υγείας σας να σας κατευθύνει γρήγορα στον κατάλληλο χώρο παροχής υπηρεσιών υγείας. Με αυτόν τον τρόπο, προστατεύεστε και αποφεύγετε την εξάπλωση των ιών ή άλλων μολύνσεων.

Μάσκες

Οι μάσκες μπορούν να βοηθήσουν να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού από τα άτομα που τις φορούν προς τους άλλους.

Οι μάσκες μόνο δεν προστατεύουν κατά του COVID-19, αλλά θα πρέπει να συνδυάζονται με τη φυσική απόσταση και την υγιεινή των χεριών.

Το σημερινό doodle της Google

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.