Οι ψηφιακές αγορές μας το 2021 – Τι αλλάζει; Δείτε το infographic του Newsbomb.gr
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως από την έναρξη της πανδημίας στη χώρα μας μέχρι σήμερα, η καθημερινότητα και ο τρόπος ζωής μας έχουν αλλάξει άρδην.
Σύγχρονες έννοιες όπως η τηλεργασία, η κοινωνική αποστασιοποίηση, οι διαδικτυακές συναντήσεις και οι ψηφιακές αγορές, πραγματοποιήσαν μία δυναμική και απρόσμενη είσοδο στις ζωές μας μέσα στο 2020, αναδιαμορφώνοντας εξ ολοκλήρου τον τρόπο που είχαμε συνηθίσει να κάνουμε κάποια πράγματα. Ακόμη και όσοι από εμάς δεν είχαμε ιδιαίτερη εξοικείωση με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, χρειάστηκε να επωφεληθούμε από τα εργαλεία της εποχής και αργά ή γρήγορα ανακαλύψαμε την ευκολία που μας παρέχει το διαδίκτυο.
Ειδικότερα όσον αφορά το θέμα των αγορών και με τα φυσικά καταστήματα να κλείνουν και να ανοίγουν σύμφωνα με τις συνθήκες και τις υποδείξεις της επιστημονικής κοινότητας, οι online αγορές ήταν η λύση «μονόδρομος» για να συνεχίσουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας, παραμένοντας ασφαλής και προστατευμένοι. Όπως ήταν επόμενο, όλα τα παραπάνω άλλαξαν σημαντικά το τοπίο στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού, ενώ ακόμη και όσοι ήταν λίγο πιο καχύποπτοι με τις αγορές μέσω διαδικτύου, τελικά ενέδωσαν στην άνεση των ψηφιακών αγορών.
Παρακάτω, λοιπόν, έχουμε συγκεντρώσει μερικά στοιχεία που αποκαλύπτουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών μέσω του διαδικτύου, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι online αγορές έχουν μεταβάλλει τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει να ψωνίζουμε.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.