Phở: Αφιερωμένο στο παραδοσιακό βιετναμέζικο πιάτο το σημερινό doodle της Google
Το παραδοσιακό βιετναμέζικο πιάτο Φο τιμά με το σημερινό της doodle η Google
Το Φο είναι παραδοσιακό βιετναμέζικο πιάτο και θεωρείται ως ένα από τυπικά πιάτα στη βιετναμέζικη κουζίνα. Το κύριο συστατικό του Φο είναι ζυμαρικά και ζωμός (ή σούπες στο νότο) με μοσχάρι ή κοτόπουλο κομμένο σε φέτες. Επίσης συνοδεύεται από καρυκεύματα όπως σάλτσα σόγιας, πιπέρι, χυμό λεμονιού, σάλτσα ψαριών και τσίλι. Αυτά τα μπαχαρικά προστίθενται σύμφωνα με τη προτίμηση του κάθε καταναλωτή. Το Φο χρησιμοποιείται συχνά ως πρωινό, αλλά στις μεγάλες πόλεις αυτό το πιάτο τρώγεται όλη την ημέρα και πάντα όταν είναι ζεστό.
Το Φο είναι ένα πιάτο συνδυασμού γεύσεων με μεγάλη διατροφική αξία. Στο κύπελλο του Φο περιέχονται 18-20 είδη ζωικών και φυσικών φυτικών τροφών. Το πιο ξεχωριστό πράγμα για το Φο είναι ότι τα συστατικά χρησιμοποιούνται σχεδόν στην αρχική κατάσταση και εναρμονίζονται μεταξύ τους για να δημιουργήσουν μια χαρακτηριστική γεύση που είναι παράξενη, νόστιμη και εύπεπτη.
Ο ζωμός είναι η ψυχή του Φο. Η λάσπη από τον χόνδρο τείνει να διαλύεται είναι εξαιρετικά καλά ενεργά συστατικά που θεραπεύουν την αρθρίτιδα σε γήρας και βοηθούν στην ανάπτυξη του σώματος σε νεαρή ηλικία. Στο ζωμό διαλύονται επίσης ξηρά συστατικά όπως κάρδαμο, ξηροί καρποί άρωμα, κανέλα ραβδί, πιπέρι, τζίντζερ, το κρεμμύδι μένα, σάλτσα ψαριών, άλας που είναι μια πηγή ανόργανων συστατικών (σίδηρος, ψευδάργυρος) και βιταμινών που συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αίματος και την προστασία των τοιχωμάτων αιμοφόρων αγγείων.
Τι είναι τα doodles
Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.
Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Πιστοποιητικό νόσησης: Δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ - Μειώνεται στο τρίμηνο η ισχύς του
Ξέσπασμα από στενό συνεργάτη του Γιώργου Τράγκα: Γράφουν από την «κοιλιά» τους για την υγεία του
Κορονοϊός: Το σχέδιο για ασφαλή Χριστούγεννα – Δωρεάν self test, όχι σε συναθροίσεις