Τέλος εποχής για τη Nokia – Άλλαξε το εμβληματικό λογότυπο μετά από 45 χρόνια
Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Lippincott, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής της Nokia να εκφράσει τον εαυτό της ως «έναν ηγέτη καινοτομίας B2B που υλοποιεί το δυναμικό του ψηφιακού σε κάθε βιομηχανικό τομέα».
Το σχέδιο του προηγούμενου λογότυπου, το οποίο είχε σχεδιαστεί το 1979, απλοποιήθηκε για να γίνει πιο μινιμαλιστικό και γωνιώδες με πιο λεπτούς χαρακτήρες. Το αναγνωρίσιμο βαθύ μπλε της Nokia έγινε πιο φωτεινό. Οι διαγώνιες γραμμές του «K» στο προηγούμενο λογότυπο διατηρήθηκαν με σχήμα βέλους στο νέο λογότυπο, αλλά αφαιρέθηκε το όρθιο στέλεχος του γράμματος. Αφαιρέθηκαν στελέχη από τα γράμματα «N» και «A» για να δώσουν μια αφαιρετική, εκσυγχρονισμένη εμφάνιση. Το γράμμα «O» άλλαξε σχήμα, από στρογγυλεμένο τετράγωνο στο παλιό λογότυπο σε κυκλικό σχήμα στο καινούργιο.
«Σχεδιάστηκε ως σύμβολο συνεργασίας, η οποία για τη Nokia είναι κρίσιμης σημασίας για την υλοποίηση του ραγδαία αυξανόμενου δυναμικού των δικτύων, ξεκλειδώνοντας κατακτήσεις σε βιωσιμότητα, παραγωγικότητα και προσβασιμότητα» σημείωσε η εταιρεία.