Έλον Μασκ: Τέλος το «μπλε πουλί» - Ήρθε το... X
Νέα εποχή στο Twitter, καθώς ο Έλον Μασκ και η διευθύνουσα σύμβουλος του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Λίντα Γιακαρίνο αποκάλυψαν σήμερα ένα λογότυπο το οποίο δείχνει ένα λευκό «Χ» σε μαύρο φόντο σε αντικατάσταση του οικείου συμβόλου με το μπλε πουλί.
Από το απόγευμα της Δευτέρας το νέο λογότυπο αντικατέστησε το γνωστό σε όλους «μπλε πουλί» που όλα αυτά τα χρόνια αποτελούσε το σήμα του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Μασκ δήλωσε σε ανάρτησή του την Κυριακή ότι ήθελε να αλλάξει το λογότυπο του Twitter και ρώτησε τους εκατομμύρια ακολούθους του για το αν θα προτιμούσαν την αλλαγή του χρωματικού συνδυασμού του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο.
Δημοσίευσε μια εικόνα ενός στυλιζαρισμένου X σε μαύρο φόντο με θέμα το διάστημα. Αναφέρθηκε επίσης στο "ενδιάμεσο λογότυπο X" και έγραψε στο Twitter ότι "σύντομα θα αποχαιρετήσουμε την επωνυμία Twitter και, σταδιακά, όλα τα πουλιά".
Σε απάντηση σε ένα tweet που ρωτούσε πώς θα ονομάζονται τα tweets υπό το νέο όχημα "X", ο Μασκ απάντησε "x".
Το λογότυπο του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από μια ομάδα τριών ατόμων. "Το λογότυπο σχεδιάστηκε για να είναι απλό, ισορροπημένο και ευανάγνωστο σε πολύ μικρά μεγέθη, σχεδόν σαν ένα πεζό "e", έγραψε στο Twitter ο Martin Grasser, ένας από τους σχεδιαστές.
Εβδομάδες πριν από την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Twitter πέρυσι, ο Μusk είχε δηλώσει ότι η αγορά της εταιρείας θα επιτάχυνε τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια "καθολική εφαρμογή για τα πάντα" που θα ονομάζόταν "Χ" μέσα σε τρία έως πέντε χρόνια.
Ο Μασκ αγόρασε τον ιστότοπο x.com από την PayPal το 2017, λέγοντας ότι είχε "συναισθηματική αξία" για τον ίδιο. Ο Μασκ είχε ιδρύσει την x.com ως διαδικτυακή τράπεζα το 1999, η οποία αργότερα μετατράπηκε στην PayPal.
Ενώ η επίσημη σελίδα του Twitter στην πλατφόρμα έχει μετονομαστεί σε "X", ο τομέας x.com δεν είναι ακόμη ενεργός.
"Το X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας – με επίκεντρο τον ήχο, τα βίντεο, τα μηνύματα, τις πληρωμές/τράπεζικές δραστηριότητες – δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες", έγραψε η Yaccarino στο Twitter την Κυριακή.
Η Yaccarino, πρώην υπεύθυνη διαφήμισης της NBCUniversal, η οποία ανέλαβε διευθύνουσα σύμβουλος της Twitter στις 5 Ιουνίου, πήρε τη σκυτάλη σε μια στιγμή κατά την οποία η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει μια βουτιά στα διαφημιστικά έσοδα.
Από την εξαγορά της Twitter από τον δισεκατομμυριούχου και εκ των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο Μασκ, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει ταραχώδεις περιόδους με απολύσεις, απότομη πτώση των διαφημιζόμενων και των εσόδων και μια τεράστια άνοδο του Threads, της απάντησης της Meta (Facebook, Instagram, Whatsapp κλπ.) στο Twitter.