Αυστηροί περιορισμοί στα πλοία: Πως θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα
Αλλάζουν τα δεδομένα για την επιβίβαση ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι σε καράβι ώστε να μεταβούν σε νησί.
Oι ειδικοί λένε ότι μπορεί να προκληθεί ακόμα και αυτανάφλεξη αυτοκινήτων που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό.
Ήδη οι ιδιοκτήτες που θέλουν να ταξιδέψουν με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο από την Γαλλία προς την Κορσική με πλοίο έλαβαν ένα email που τους ενημερώνει για έναν νέο κανόνα για την επιβίβαση στο πλοίο. Σύμφωνα με αυτόν η επιβίβαση στο πλοίο θα μπορεί να γίνει μόνο αν η μπαταρία του οχήματος είναι γεμάτη έως το 30% της χωρητικότητάς της!
Ωστόσο, κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία είναι αρκετά ελεύθερη να θέσει τους όρους της. Έτσι, περνάμε από εταιρείες που απαγορεύουν εντελώς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα επί του σκάφους σε εκείνες που προσφέρουν φόρτιση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και πλέον σε εκείνες που επιτρέπουν την μεταφορά του ηλεκτρικού οχήματος μόνο αν η φόρτιση της μπαταρίας ανέρχεται σε 30% της χωρητικότητάς της.
Γιατί φορτισμένη μπαταρία 30%;
Όπως θα έχετε καταλάβει, αυτός ο κανόνας τέθηκε σε ισχύ για την προστασία από πυρκαγιές που μπορεί να προκύψουν από τη θερμική διαρροή μιας μπαταρίας. Στατιστικά, ο κίνδυνος δεν είναι μεγαλύτερος σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από ένα θερμικό αυτοκίνητο. Εκτός από το ότι η πυρκαγιά της μπαταρίας ιόντων λιθίου είναι δύσκολο να ελεγχθεί και μπορεί να εξαπλωθεί γρήγορα ειδικά σε ένα περιβάλλον όπου τα οχήματα είναι σταθμευμένα το ένα κοντά στο άλλο.
Περιορίζοντας τη φόρτιση της μπαταρίας, η ακτοπλοϊκή εταιρεία μειώνει τον κίνδυνο αυτανάφλεξης. Μάλιστα σύμφωνα με επιστήμονες όσο λιγότερο είναι φορτισμένη μια μπαταρία με ενέργεια, τόσο λιγότερο καταπονείται και τόσο λιγότερο κινδυνεύει να αυταναφλεγεί. Κάτω από το 50%, η κυτταρική χημεία θεωρείται ήδη πιο σταθερή και αυτό αυξάνει όσο περισσότερο αποφορτίζεται η μπαταρία.