Αυτό το παιχνίδι από την δεκαετία του 1990 έγινε ξανά viral στο TikTok

Η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει εκ νέου το παιχνίδι 

Αυτό το παιχνίδι από την δεκαετία του 1990 έγινε ξανά viral στο TikTok
2'

Φρενίτιδα ενθουσιασμού επικρατεί για τους Gen Z και τους millennials καθώς μετά από 28 ολόκληρα χρόνια από την κυκλοφορία του παιχνιδιού το Tamagotchi άνοιξαν ένα επίσημο κατάστημα στο Camden's Bandai Namco Cross Store, το πρώτο κατάστημα του είδους του στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η συγκεκριμένη συσκευή η οποία είχε κατορθώσει να πουλήσει 40 εκατομμύρια μόλις τα δύο πρώτα χρόνια που κυκλοφόρησε είναι γνωστή και ως Tamagotchi και δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να φροντίζουν ένα εικονικό κατοικίδιο το οποίοι οι παίκτες - ιδιοκτήτες ταΐζουν και παίζουν μαζί του.

Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες του το προσέχουν το κατοικίδιο μεγαλώνει και αναπτύσσεται, ωστόσο υπάρχει και ο κίνδυνος να πεθάνει αν παραμεληθεί.

Παρά την τεράστια επιτυχία του παιχνιδιού μεταξύ της δεκαετίας του 1990 και του 2000, η εταιρεία Namco αποφάσισε να το αφήσει στο παρελθόν για να κυνηγήσει τις τάσεις του gaming το 2010. Ωστόσο το 2019 η εταιρεία λάνσαρε εκ νέου το παιχνίδι με αποτέλεσμα να απογειώνεται σε δημοτικότητα.

Το πρώτο κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Tamagotchi στο Λονδίνο και ένας χρήστης του TikTok το επισκέφθηκε με αποτέλεσμα το βίντεο του να γίνει viral.

Σύμφωνα με το BBC, οι παγκόσμιες πωλήσεις για τα Tamagotchi διπλασιάστηκαν μεταξύ 2022 και 2023.

«Τώρα μπορείτε να συνδεθείτε με φίλους, μπορείτε να παίξετε σε Wi-Fi και να κατεβάσετε διαφορετικά αντικείμενα και αυτό πραγματικά καταπολεμά την αίσθηση κόπωσης που μπορεί να είχατε με κάποια προηγούμενα μοντέλα», δήλωσε στο BBC η διευθύντρια της επωνυμίας Tamagotchi, Priya Jadeja.

«Πρόκειται για τη διαχείριση πόρων, για την ανατροφή, τη φροντίδα ενός μικρού εικονικού κατοικίδιου και αυτό το βασικό ανθρώπινο συναίσθημα της φροντίδας για κάτι που δεν νομίζω ότι θα εξαφανιστεί ποτέ», είπε η Liz Grampp, αντιπρόεδρος Brand Management της Bandai America, στη Daily mail.

«Αυτό που είναι διαφορετικό είναι η παράδοσή μας. Έτσι, είναι ένα πιο κλασικό παιχνίδι από pixel, το οποίο έχει μια μικρή τάση από μόνο του», πρόσθεσε.

«Νομίζω ότι για τα παιδιά που έχουν μεγαλώσει μόνο παίζοντας με iPhone και iPad, θα αισθάνονται μοναδικά, αλλά το παιχνίδι θα εξακολουθεί να αισθάνεται πραγματικά οικείο», είπε.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή