Παρίσι: Λανσάρει υπερσύγχρονες γραμμές του Μετρό - Κοστίζουν 30 δισεκατομμύρια λίρες
Το Παρίσι δρομολογεί ένα σχέδιο ύψους 30 δισεκατομμυρίων λιρών για την κατασκευή νέων γραμμών ταχείας μεταφοράς και την επέκταση των υφιστάμενων γραμμών.
Οι δημόσιες συγκοινωνίες αποτελούν βασική υπηρεσία για τις μεγάλες πόλεις, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ταξιδεύουν γρήγορα στους προορισμούς τους.
Η χρήση του λεωφορείου ή του μετρό έχει πολλά θετικά οφέλη, όπως η μείωση των εκπομπών ρύπων και η αποσυμφόρηση των δρόμων.
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι επίσης φθηνότερα από την αγορά και συντήρηση αυτοκινήτου, ιδίως καθώς οι τιμές των καυσίμων έχουν αυξηθεί απότομα τα τελευταία χρόνια.
Αλλά για να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες, οι κυβερνήσεις και τα δημοτικά συμβούλια πρέπει να επενδύουν συνεχώς στις υποδομές μεταφορών.
Μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα κάνει ακριβώς αυτό, καθώς δρομολογεί ένα φιλόδοξο σχέδιο για την αναβάθμιση και την επέκταση των δικτύων δημόσιων συγκοινωνιών της.
Το Παρίσι δρομολογεί ένα σχέδιο ύψους 30 δισεκατομμυρίων λιρών για την κατασκευή νέων γραμμών ταχείας μεταφοράς και την επέκταση των υφιστάμενων.
Γνωστό ως Grand Paris Express, το μετρό θα έχει τέσσερις νέες γραμμές και επεκτάσεις στις γραμμές 11 και 14.
Αυτό το μεγαλεπήβολο έργο θα προβλέπει την τοποθέτηση 120 μιλίων νέων γραμμών και την προσθήκη 68 νέων σταθμών, οι οποίοι θα εξυπηρετούν περίπου τρία εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα.
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του είναι ότι θα επιτρέπει στους ανθρώπους να ταξιδεύουν γρήγορα από προάστιο σε προάστιο χωρίς να περνούν από το Παρίσι.
Το ογδόντα τοις εκατό των νέων σταθμών θα συνδεθούν με το υπάρχον δίκτυο μετρό, RER, Transilien και τραμ.
Χάρη στον σχεδιασμό του και τις αποστάσεις μεταξύ των σταθμών, οι συρμοί θα κινούνται με μέση ταχύτητα μεταξύ 55 και 65 χιλιομέτρων την ώρα, με μέγιστη ταχύτητα 110.
Συγκριτικά, το μετρό του Παρισιού κινείται σήμερα με μέση ταχύτητα μεταξύ 21 και 27 χιλιόμετρα την ώρα
Η κατασκευή των νέων γραμμών του μετρό διεξάγεται παράλληλα με άλλα αστικά έργα που βρίσκονται υπό κατασκευή, όπως συμβαίνει στο οροπέδιο Saclay.