Η μεγάλη «νίκη» του Facebook απέναντι στο YouTube
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Mashable και στοιχεία που προέρχονται από την ιστοσελίδα Socialbakers, το YouTube έχει χάσει πλέον ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς, καθώς όλο και λιγότεροι χρήστες κοινοποιούν βίντεο από την πλατφόρμα της Google, δείχνοντας μια προτίμηση στην υπηρεσία βίντεο που προσφέρει το Facebook.
Αν και το Facebook, αναφέρει το δημοσίευμα, δεν έχει καταφέρει να απομακρύνει εντελώς το υλικό που προέρχεται από το YouTube, πλέον τα βίντεο τα οποία ανεβάζουν και μοιράζονται οι χρήστες κατευθείαν μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης έχουν 70% παραπάνω «κίνηση» και διαδραστικότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία.
«Αυτό στην ουσία σημαίνει ότι οι χρήστες δεν εγκαταλείπουν πλέον τη σελίδα του Facebook και ότι το YouTube χάνει ένα μεγάλο κομμάτι της κίνησης», αναφέρει ο Jan Rezab των Socialbakers.
Το Σεπτέμβριο το Facebook ανακοίνωσε ότι τα βίντεο πλέον αγγίζουν το 1 δισ. επισκέψεις κάθε μέρα.