Twitter: Η «τολμηρή» κίνηση της εταιρείας που ίσως αλλάξει τα πάντα
To Twitter έκανε την Τετάρτη (22/10/2014) μια «τολμηρή κίνηση», ανακοινώνοντας μια υπηρεσία που ίσως αλλάξει ριζικά το προφίλ της εταιρείας, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Guardian.
Η νέα υπηρεσία, με όνομα Fabric, που παρουσίασε ο Dick Costolo, υψηλόβαθμο στέλεχος του Twitter, θα δίνει τη δυνατότητα στους προγραμματιστές και στους σχεδιαστές εφαρμογών για smartphones και tablets, να παρακολουθούν και να αναλύουν τα «κρασαρίσματα», να βρίσκουν διαφημίσεις και να ενσωματώνουν πληροφορίες από το Twitter, σε πραγματικό χρόνο, στις εφαρμογές που αναπτύσσουν.
Το Twitter έρχεται έτσι σε άμεσο ανταγωνισμό με την Amazon, το Facebook και την Google, που ήδη προσφέρουν παρόμοια υποστήριξη και εργαλεία σε σχεδιαστές mobile apps.
Όπως έγινε γνωστό, εταιρείες όπως η AOL, το Kickstarter, τα McDonalds και το Spotify χρησιμοποιούν ήδη το Fabric.
Τρείς θα είναι οι βασικές υπηρεσίες του Fabric:
• Το MoPub, μια υπηρεσία για διαφημίσεις,
• Το Crashlytics, το οποίο θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να τεστάρουν και να κάνουν debug στις νέες εφαρμογές,
• Και το TwitterKit, το οποίο ενσωματώνει πληροφορίες από το Twitter σε πραγματικό χρόνο.
Πρόκειται για μια κίνηση που ίσως αλλάξει για πάντα το μέλλον τoυ Twitter, σχολιάζουν οι ειδικοί.