Οι χρήστες …βαριούνται και η Google χάνει μερίδια στην αναζήτηση

Στο χαμηλότερο σημείο της τελευταίας επταετίας έπεσε το μερίδιο της Google στις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο, τουλάχιστον όσον αφορά τους Αμερικανούς χρήστες του Internet, τον προηγούμενο μήνα και ο λόγος, σύμφωνα με τους περισσότερους αναλυτές, είναι πολύ απλά ότι οι χρήστες βαρέθηκαν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις στον browser τους!

Οι χρήστες …βαριούνται και η Google χάνει μερίδια στην αναζήτηση
2'

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Statcounter, τον Δεκέμβριο του 2014 το 75,3% των Αμερικανών χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησε το google.com για κάποια αναζήτηση. Το μερίδιο μοιάζει εντυπωσιακό, αλλά από την άλλη είναι μικρότερο κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 77,3% του Νοεμβρίου και 4 μονάδες σε σχέση με το 79,3% που ήταν το μερίδιο της Google τον Δεκέμβριο του 2013. Το πιο ανησυχητικό για τη Google είναι πως πρόκειται για το χαμηλότερο ποσοστό της από το 2008, οπότε και ξεκίνησε η Statcounter να κάνει τη συγκεκριμένη μέτρηση.

Ποιος πήρε το μερίδιο που έχασε η Google; Σίγουρα όχι το Bing της Microsoft που είχε και πτώση, καθώς το 12,5% του Νοεμβρίου έγινε 12,1% τον Νοέμβριο. Ο πραγματικός νικητής ήταν η Yahoo, καθώς το μερίδιο της από 8,6% τον περασμένο Νοέμβριο πήγε στο 10,4% τον Δεκέμβριο! Η αύξηση από μήνα σε μήνα είναι εντυπωσιακή, αλλά έχει μία πολύ καλή εξήγηση: τη συμφωνία της Yahoo με το Mozilla Foundation, σύμφωνα με την οποία, η εξ ορισμού μηχανή αναζήτησης στον Firefox θα ήταν από τις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου αυτή της Yahoo και όχι το google.com.

Η εξ ορισμού μηχανή αναζήτησης είναι αυτή που χρησιμοποιεί ο browser σε περίπτωση που ο χρήστης πληκτρολογήσει κάποιες λέξεις προς αναζήτηση είτε στη γραμμή διεύθυνσης του προγράμματος είτε στο ειδικό «παραθυράκι» που έχουν αφήσει πολλοί χρήστες να υπάρχει στην πάνω δεξιά πλευρά του browser. Η εξ ορισμού μηχανή αναζήτησης μπορεί να αλλάξει σε όποια επιθυμεί ο χρήστης αλλά θα πρέπει να πάει στις ρυθμίσεις και τις επιλογές του browser για να το κάνει. Η διαδικασία αυτή δεν απαιτεί πάνω από 1 λεπτό για έναν μέσο χρήστη, αλλά πολλοί, ιδίως στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού όπως αποδεικνύεται, πολύ απλά ...βαριούνται να την κάνουν!

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή