Χρηματοδότηση 300.000 ευρώ για τη Goodvidio
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.
Ουσιαστικά, η Goodvidio, η οποία ιδρύθηκε το 2014 από τους μηχανικούς λογισμικού Κωνσταντίνο Μπρατάνη και Δημήτρη Κουρτέση, επιτρέπει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να αναβαθμίσει την εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες του με την ανακάλυψη και αξιοποίηση video σχετικών με τα προϊόντα του, από κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και το Vimeo.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς της εταιρείας, η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό καθώς το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον.