O Γ. Βαρουφάκης «κατακτά» το Twitter
Τα ελληνικά social media "κατακτά" ο νέος υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, καθώς οι αναφορές στο πρόσωπο του έχουν "εκτοξευτεί" όπως και ο αριθμός των χρηστών που τον ακολουθούν στο Twitter.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας Monitor της εξειδικευμένης εταιρείας Sidebar (http://monitor.sidebar.gr), από λίγες δεκάδες αναφορές, στην αρχή του μήνα, μετά την υπουργοποίησή του και την κοινή συνέντευξη Τύπου με τον πρόεδρο του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ, οι αναφορές στα social media εκτινάχθηκαν, με την 31/1 οι αναφορές να φτάνουν στο ζενίθ και να πλησιάζουν για πρώτη φορά τις 40.000. Αξιοσημείωτο ότι η λέξη που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στις αναφορές είναι το "ψιθύρισε" με αφορμή την περίφημη πλέον σκηνή με τον κ. Ντάισεμπλουμ.
Συνολικά, οι αναφορές από την 1η Ιανουαρίου έως την 1η Φεβρουαρίου, άγγιξαν τις 142.000. Τουλάχιστον οι 99.000 από τις αναφορές για τον Βαρουφάκη έγιναν στο twitter και μάλιστα με την μορφή όχι μόνο σοβαρών ή χιουμοριστικών tweets, αλλά και με διάφορα hashtags (#varoufakis, #litos_vios, #newsnight, #dijsselbloem, #varoufakis_songs, #varoufucker).
Αυτό που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι και προ των εκλογών, ο κ. Βαρουφάκης είχε έναν ιδιαίτερα δραστήριο λογαριασμό στο Twitter και ήταν μάλιστα από τους κορυφαίους Έλληνες πολιτικούς με βάση τον αριθμό των χρηστών που τον ακολουθούν, καθώς οι followers του λογαριασμού @YanisVaroufakis έφθαναν στις 23 Ιανουαρίου στους 122.000. Μετά τις εκλογές, όμως, η αύξηση είναι γεωμετρική και ήδη έχουν ξεπεράσει τους 179.000, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του 47%.