Κάθε 20 tweets και μία διαφήμιση
Του Δημήτρη Μαλλά
Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Dick Costolo, στόχος του μέσου είναι περίπου το 5% του περιεχομένου που βλέπει ένας χρήστης της υπηρεσίας να είναι διαφημιστικό ή προωθητικό. Αυτό σημαίνει ότι περίπου ανά 20 tweets που θα βλέπει κάθε χρήστης θα εμφανίζεται και μία διαφήμιση. Σύμφωνα με τον κ. Costolo, αυτή τη στιγμή το Twitter βρίσκεται πολύ πιο κάτω από αυτό το επίπεδο, οπότε υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης.
Το Twitter εκτιμά ότι θα αυξήσει την κίνηση του μετά τη συνεργασία με τη Google προκειμένου να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων και tweets. Επιπλέον, το Twitter έχει κάνει πλέον πιο εύκολη τη δημοσίευση video περιεχομένου μέσα από τα apps για smartphones που υπάρχουν για την υπηρεσία, έχοντας ως προφανή στόχο να αυξήσει το χρόνο παραμονής των χρηστών στην υπηρεσία, κάτι που ζητούν επίμονα οι διαφημιστές.