Πάνω από 1 τρισ. δολάρια οι online συναλλαγές
Στην έρευνα «Κατακτώντας την Ευκαιρία του Διακρατικού Εμπορίου» συμμετείχαν περισσότεροι από 9.000 καταναλωτές σε 17 χώρες, αλλά και με μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν εξαγωγική δραστηριότητα. Η έρευνα έδειξε ότι πρωταρχικοί προορισμοί για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Βρετανία. Ενώ οι καταναλωτές δήλωσαν διακρατικές αγορές και από τις 17 διεθνείς αγορές που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Βρετανία είναι οι τρεις μεγαλύτεροι εξαγωγείς αγαθών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα τους από γνωστά, μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην πραγματικότητα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων σε κάθε χώρα που συμπεριλήφθηκε στην έρευνα δήλωσε ότι τα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι η πρώτη τους επιλογή από 5 τρόπους διακρατικού εμπορίου. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν πως ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εισέλθουν οι μικρές εμπορικές επιχειρήσεις στις διεθνείς αγορές είναι μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Επίσης, η έρευνα έδειξε ότι οι φόροι και οι δασμοί περιορίζουν τις διακρατικές συναλλαγές. Ενώ το κόστος μεταφοράς και ο χρόνος παράδοσης είναι στις προτεραιότητες των καταναλωτών, το 35% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δήλωσε πως οι υψηλοί δασμοί λειτουργούν ανασταλτικά στο διακρατικό ηλεκτρονικό εμπόριο, με τα υψηλότερα ποσοστά στον Καναδά (62% των Καναδών θεωρούν πως οι φόροι και οι δασμοί αποτελούν πρόβλημα). Γερμανία και Βραζιλία σημείωσαν το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό ανησυχίας (48%). Η επίδραση που έχουν φόροι και δασμοί υπογραμμίζεται και σε ερώτηση για την άρση των δασμών. Το 56% των καταναλωτών διεθνώς δήλωσε πως θα αύξανε τις διακρατικές αγορές αν οι αγορές έως 200 δολάρια ΗΠΑ δεν είχαν δασμούς, ενώ εκτιμούν πως η αύξηση θα κυμαινόταν από 26 έως 75%.