Στην αγορά της Ινδίας η Warply
Την είσοδο της στην αγορά της Ινδίας ανακοίνωσε η Warply, ένα startup που δραστηριοποιείται στο χώρο του mobile marketing και λύσεων για τη διαχείριση των σχέσεων με τον πελάτη (CRM). Στην αγορά της Ινδίας, η Warply ξεκίνησε να δραστηριοποιείται με την επωνυμία Adby.
Η επέκταση στην Ινδία αποτελεί κομμάτι της προσπάθειας της Warply για συνεχή επέκταση στο εξωτερικό, αξιοποιώντας την εξειδίκευση της στο χώρο των φορητών συσκευών και την πλατφόρμα Warply Engage 2.0 που πρόσφατα αναβαθμίστηκε. Όλες οι κινήσεις ανάπτυξης και επέκτασης της Warply γίνονται με ίδια κεφάλαια, ενώ, για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία επικεντρώνεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο το 20% του συνολικού της τζίρου να έρχεται από εκεί.
Επιπρόσθετα, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω της ενίσχυση του premium διαφημιστικού δικτύου της σε κινητά "Warply Ad Network", ενώ ειδικό βάρος δίνεται και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με έμφαση στο χώρο των λύσεων για την αγορά των λιανικών πωλήσεων.