Το προφίλ του Έλληνα digital manager
Το προφίλ του στελέχους που ασχολείται με το μάρκετινγκ στα ψηφιακά μέσα (digital manager) στην Ελλάδα παρουσιάστηκε πρόσφατα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την έναρξη του iMarketing Society, μίας μη κερδοσκοπικής πρωτοβουλίας όπου συμμετέχουν άνθρωποι που ασχολούνται με το χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το iMarketing Society σε συνεργασία με τη Focus Bari και όπως αναφέρθηκε, οι digital managers στην Ελλάδα είναι κυρίως 26-35 ετών (60%), με μεταπτυχιακές σπουδές (70%) σε μάρκετινγκ ή διοίκηση επιχειρήσεων.
H σύγκριση του σημερινού και του ιδανικού προφίλ του digital manager, αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα επιθυμία μικτού προφίλ, που συνδυάζει γνώσεις μάρκετινγκ και τεχνολογίας. Σχετικά με το επίπεδο ικανοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων από τις υπηρεσίες digital marketing εξωτερικών συνεργατών, το 23% δηλώνει πλήρως ικανοποιημένο, το 50% θεωρεί το επίπεδο των υπηρεσιών καλό αλλά με περιθώριο βελτίωσης και 22% δηλώνει ότι υπάρχουν ακόμη κενά στην αγορά.
Οι περισσότεροι digital managers προέρχονται από το χώρο του μάρκετινγκ, έχοντας και γνώσεις τεχνολογίας, ενώ σε μόλις το 38% των εταιρειών υπάρχει ξεχωριστό τμήμα digital marketing.
Σημειωτέον πως στην έρευνα συμμετείχαν 92 επαγγελματίες που εργάζονται σε εταιρείες που απευθύνονται σε καταναλωτές.