Υπηρεσία gaming ετοιμάζει το YouTube για να ανταγωνιστεί την Amazon
To Twitch επιτρέπει στους λάτρεις των video games να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με τις μεταδόσεις χρηστών την ώρα που αυτοί παίζουν παιχνίδια. Η Google (στην οποία ανήκει το YouTube) είχε προσπαθήσει πέρυσι να εξαγοράσει το Twitch, ωστόσο δεν τα κατάφερε αφού η Amazon ήταν σε θέση να κάνει μεγαλύτερη προσφορά.
Η νέα υπηρεσία στο YouTube θα γίνει διαθέσιμη μέσα στο καλοκαίρι.
«Μέσα από το YouTube, έχουν ξεφυτρώσει από το gaming εντελώς νέα είδη βίντεο, από αναλυτικούς οδηγούς για παιχνίδια μέχρι μουσικά βίντεο και βίντεο μαγειρικής», δήλωσε μέσω ανάρτησης σε μπλογκ ο διευθυντής προϊόντων του YouTube, Άλαν Τζόις. «Τώρα, είναι η σειρά μας να ανταποδώσουμε τη χάρη δημιουργώντας μια υπηρεσία ειδικά διαμορφωμένη για τους gamers», προσέθεσε.
Στην ανάρτησή του, ο Τζόις αναφέρει ότι η υπηρεσία YouTube Gaming θα διαθέτει έναν «φράχτη», ο οποίος όταν ο χρήστης θα πληκτρολογεί στο πεδίο αναζήτησης, παραδείγματος χάριν, τη λέξη «call» τα αποτελέσματα που θα εμφανίζονται θα αφορούν αποκλειστικά στους τίτλους παιχνιδιών που περιλαμβάνουν αυτή τη λέξη, όπως το «Call of Duty» και όχι τον τίτλο κάποιου τραγουδιού, όπως το «Call Me Maybe».
Το YouTube Gaming θα αποτελείται από 25.000 ξεχωριστές πύλες gaming, η δραστηριότητα των οποίων θα συγκεντρώνεται σε μία και μόνο σελίδα.
Η Google ευελπιστεί ότι σύντομα μετά τη διάθεσή της, η νέα αυτή υπηρεσία θα αποτελέσει επάξιο ανταγωνιστή του Twitch, αφού όπως εκτιμά θα τραβήξει την προσοχή μεγάλου αριθμού gamers.