Στα smartphones τους βλέπουν τηλεόραση οι έφηβοι
Αυτό προκύπτει από τα συμπεράσματα της τελευταίας έκδοσης του ετήσιου Ericsson ConsumerLab TV & Media, σύμφωνα με τα οποία το 61% του χρόνου που καταναλώνουν για video οι νέοι ηλικίας 16-19 ετών αφορά smartphones, ενώ αν προστεθούν και ο χρόνος σε tablets και laptops, τότε τα δύο τρία του χρόνου των εφήβων στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σε φορητές συσκευές. Αν προστεθούν και ο χρόνος σε tablets και laptops, τότε τα δύο τρία του χρόνου των εφήβων στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σε φορητές συσκευές.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές ξοδεύουν πλέον έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας on-demand τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες με streaming. Το 2011 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 2,9 ώρες. Αν στην εξίσωση προστεθεί και το περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online, τότε το 35% όλης της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σήμερα σε υπηρεσίες VOD.
Την ίδια στιγμή, οι πλατφόρμες περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες (UGC), πιο γνωστή από τις οποίες είναι το YouTube, αντιπροσωπεύουν ένα αυξανόμενο μερίδιο καταναλωτών που παρακολουθούν τηλεόραση και βίντεο. Σχεδόν 1 στους 10 καταναλωτές παρακολουθούν YouTube περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα, και ένας στους τρεις θεωρούν πλέον πολύ σημαντικό να μπορούν να παρακολουθούν UGC στην τηλεόραση σπίτι τους. Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει πως η αυξανόμενη κυριαρχία UGC πλατφόρμων, όπως το YouTube, έχει οδηγήσει στην έκρηξη δημοτικότητας των εκπαιδευτικών βίντεο, με τους καταναλωτές να παρακολουθούν τέτοια βίντεο περίπου 73 λεπτά την εβδομάδα.
Ακόμη, η συνεχόμενη παρακολούθηση πολλών επεισοδίων μία τηλεοπτικής σειράς (το αποκαλούμενο Bingeing) έχει αποτελέσει γρήγορα βασικό κομμάτι της εμπειρίας τηλεόρασης και βίντεο.. Αυτή η συνήθεια ξεχωρίζει ανάμεσα στους χρήστες Subscription Video-on-Demand (S-VOD) υπηρεσιών όπως το Netflix, το Amazon Prime, και το HBO, από τους οποίους το 87% τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα παρακολουθεί συνεχόμενα επεισόδια.
Επιπλέον, οι μισοί καταναλωτές που παρακολουθούν προγραμματισμένη τηλεόραση αναφέρουν πως δεν μπορούν να βρουν κάτι να βλέπουν σε καθημερινή βάση. Οι καταναλωτές νιώθουν πως τα χαρακτηριστικά προτάσεων δεν είναι αρκετά έξυπνα ή προσωποποιημένα.