Η χρήση των data για την ανάπτυξη των Επικοινωνιών
Η δραματική αύξηση στα διαθέσιμα δεδομένα μπορεί να βοηθήσει στην ποιοτική λήψη αποφάσεων όσον αφορά στις καμπάνιες και τις εκστρατείες μάρκετινγκ. Ωστόσο, αν δεν χρησιμοποιούν ορθά, τα δεδομένα μπορεί να είναι παραπλανητικά.
Παρόλο που αποδεχόμαστε ως δεδομένο, ότι δεν μπορούν όλοι να κατανοήσουν τους αριθμούς όπως ο Αϊνστάιν, η χρήση των data εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας τόσο στην ανάπτυξη της εξαιρετικής επικοινωνίας, όσο και στην απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους.
Ένα μοναδικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου, με τον εξαιρετικό στο είδος του εκπαιδευτή Paul Arnold!
Στόχοι
Το σεμινάριο έχει ως στόχο να παρέχει τις δεξιότητες και τον τρόπο χάραξης στρατηγικής, ώστε ο συμμετέχων να λάβει τα μέγιστα των data που οδηγούν στο να υλοποιήσει πετυχημένες καμπάνιες και να αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους.
Το μάθημα θα απαιτεί τη συμμετοχή και εμπλοκή των συμμετεχόντων, τόσο με τη συζήτηση όσο και με τις δραστηριότητες που θα λάβουν χώρα.
Σε ποιον απευθύνεται
Σε Junior και mid-level στελέχη, σε marketers (με εμπειρία μέχρι 5 ετών στον κλάδο), καθώς και σε όποιον άλλο θα ήθελε να μάθει περισσότερα για τον κόσμο των data.
Διαβάστε περισσότερα και κατέβασε τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής εδώ!
Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%. Παρέχεται έκπτωση 10% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 8.02.16. Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (25), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 22 Φεβρουαρίου, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)
Τόπος Διεξαγωγής: NEW HOTEL, Φιλελλήνων 16, Σύνταγμα
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ:
Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065-6, Fax 2103213570, email: info@ioc.gr.