Εσύ πόσο χρησιμοποιείς το Ίντερνετ από το κινητό σου;
Είναι γεγονός πως το κινητό μας τηλέφωνο έχει γίνει προέκταση του χεριού μας, ενώ πλέον η χρήση του δεν περιορίζεται στη συνομιλία. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων smartphones διεκπεραιώνουν αρκετές από τις υποχρεώσεις τους μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, συνδεόμενοι στο Διαδίκτυο. Ανάγνωση, σύνταξη και αποστολή mail μέσω του κινητού, αλλά και αλληλεπίδραση στα Social Media, ανάγνωση των ειδήσεων, περιήγηση στον παγκόσμιο ιστό είναι οι βασικές χρήσεις ενός κατόχου smartphone που συνδέεται στο Διαδίκτυο.
Ωστόσο, πόσο χρόνο φαντάζεστε πως αφιερώνουν οι Έλληνες «σερφάροντας» και ποιες ηλικιακές ομάδες συνδέονται περισσότερο στο Διαδίκτυο σε καθημερινή βάση;
Οι 3 στους 5 συνδέονται στο Ίντερνετ από το κινητό
Από το κινητό τους συνδέονται στο Διαδίκτυο 3 στους 5 Έλληνες (62,3%), σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari που αποδεικνύει πως σε άνοδο βρίσκεται η χρήση του Mobile Internet στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, η σχέση του Έλληνα με τον παγκόσμιο ιστό γίνεται όλο και στενότερη, καθώς σήμερα περισσότεροι από επτά στους 10 χρήστες (73,4%) χρησιμοποιούν πλέον το Ίντερνετ (77,3% για τους άντρες και 69,6% για τις γυναίκες). Μάλιστα, περισσότεροι από 6 στους 10 (65,3%) συνδέονται σε καθημερινή βάση (70,3% οι άνδρες και 60,5% οι γυναίκες).
Τι δείχνει η διάρκεια
Ο Έλληνας πλέον αφιερώνει περίπου 2,5 ώρες ημερησίως στην περιήγηση στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με όσα επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της έρευνας Web ID. Συγκεκριμένα, η μέση διάρκεια χρήσης του Ίντερνετ, σε καθημερινή βάση, φτάνει τα 140 λεπτά, με τους άνδρες να αφιερώνουν -κατά μέσο όρο- 145 λεπτά στην online περιήγηση. Οι πιο «πιστοί» χρήστες είναι η ηλικιακή ομάδα 25-34, αφού καθημερινά σερφάρουν επί 149 λεπτά την ημέρα και ακολουθούν οι ηλικίες 18-24, με 184 λεπτά της ώρας από τον ημερήσιο χρόνο τους, στον παγκόσμιο ιστό. Να σημειωθεί πως η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων, ηλικίας 13-74 ετών, το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2015.
Πάνω από δύο ώρες περνούν οι νέοι στα Social Media
Τα 84 λεπτά της ώρας, του ημερήσιου χρόνου τους, αφιερώνουν οι Έλληνες χρήστες στις σχετικές ιστοσελίδες των Social Media. Περί τα 99 λεπτά της ώρας ανά ημέρα αφιερώνουν οι ηλικίες 13-17 ετών, ενώ τα σκήπτρα κρατά η ηλικιακή ομάδα 18-24, αφού είναι online στα Social Media 123 λεπτά ημερησίως, δηλαδή πάνω από 2 ώρες!
Οι top εφαρμογές
«Βασιλιάς» των Social Media στην Ελλάδα στέφεται –όπως είναι αναμενόμενο- το Facebook, με το ποσοστό όσων διαθέτουν λογαριασμό στην ιστοσελίδα του να ανέρχεται το 4ο 3μηνο του 2015 σε 51,8%. Με λίγα λόγια, σίγουρα ένας στους δύο Έλληνες έχει λογαριασμό στο Facebook.
Το YouTube ακολουθεί στις προτιμήσεις των Ελλήνων (24,2%), το Google+ (14,2%), το Instagram (12,9%) και το Twitter (8,1%). Το Skype (26,7%), το Viber (23,6%) και το Facebook Messenger (17%) είναι οι ιστοσελίδες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων που παραμένουν υψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών.
Η στροφή του Έλληνα στις φορητές συσκευές ως μέσο για τη σύνδεση στο Διαδίκτυο και η ακόμη στενότερη σχέση του με το Ίντερνετ είναι γεγονός. Εσύ έχεις σκεφτεί πόσο χρησιμοποιείς το Ίντερνετ από το κινητό σου;