Χρηματοδότηση 1,25 εκατ. ευρώ για τις Blueground, Bubbllz και Raymetrics
Blueground, Bubbllz και Raymetrics ήταν οι τρεις νικητές του φετινού Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας με τις νικήτριες εταιρείες να λαμβάνουν συνολική χρηματοδότηση ύψους 1,25 εκατ. ευρώ.
Τα βραβεία στους τρεις νικητές απένειμε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Προκόπιος Παυλόπουλος.
Σε συνέχεια της βράβευσης, ο συνολικός αριθμός νικητών ανέρχεται στους 14, από την ίδρυση του θεσμού το 2012 από το Libra Group, για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας.
Πέραν της χρηματοδότησης, οι νικήτριες εταιρείες, με δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων, από φιλοξενία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ, έως μετεωρολογία, θα λάβουν συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring), καθώς και ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών επιχειρηματικής υποστήριξης (νομικά, λογιστικά, μάρκετινγκ, τεχνολογία, επικοινωνία και διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού).
Κατά τη φετινή διοργάνωση υποβλήθηκαν συνολικά 1.100 επιχειρηματικές ιδέες, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ συμμετοχών από την έναρξη του θεσμού. Κάθε χρόνο οι νικητές επιλέγονται με βάση τις ολοκληρωμένες επιχειρηματικές τους προτάσεις, οι οποίες χαρακτηρίζονταν από βιωσιμότητα, καινοτομία, χρηματοοικονομική σύνεση καθώς και προοπτική δημιουργίας θέσεων εργασίας στην Ελλάδα.
Όσον αφορά στις δραστηριότητες των τριών νικητών, η Blueground είναι μία αλυσίδα πλήρως επιπλωμένων και εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων, σπιτιών και βιλλών βασιζόμενη στη μετατροπή υπαρχόντων οικιστικών ακινήτων με την υποστήριξη της τεχνολογίας. Η εταιρία λειτουργεί όπως ένα ξενοδοχείο με τη διαφορά ότι αντί να έχει δωμάτια σε ένα μεμονωμένο κτίριο, λειτουργεί ανεξάρτητες κατοικίες διεσπαρμένες στις πόλεις που δραστηριοποιείται. Η blueground (www.theblueground.com) εξυπηρετεί επισκέπτες είτε στα πλαίσια επαγγελματικού ταξιδιού είτε αναψυχής σε Ελλάδα, Τουρκία και σύντομα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Το bubbllz (www.bubbllz.com) είναι μία mobile εφαρμογή που επιβραβεύει τους χρήστες για τα social posts τους. Παράλληλα είναι μια web marketing πλατφόρμα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, brands να προβάλλουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω User Generated Content. Οι χρήστες απλά βγάζουν μια φωτογραφία ή selfie με το προϊόν που αγοράζουν και δημιουργείται ένας κωδικός ανταμοιβής. Η φωτογραφία ανεβαίνει στα social media, και οι χρήστες ανταμείβονται άμεσα, με εκπτώσεις, κουπόνια,διαγωνισμούς, loyalty πόντους και ειδικές προσφορές.
Η Raymetrics (www.raymetrics.com) στοχεύει στο σχεδιασμό και ανάπτυξη ενός εξελιγμένου, ιδιαίτερα καινοτόμου, νέας γενιάς τρισδιάστατου σεϊλόμετρου (ceilometer). Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες τεχνολογίες, το συγκεκριμένο σύστημα θα είναι σε θέση να παρέχει τρισδιάστατη απεικόνιση της νέφωσης στον εναέριο χώρο ενός αεροδρομίου καθώς και το ύψος βάσης των νεφών σε οποιοδήποτε σημείο. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να παρέχει σχεδόν σε πραγματικό χρόνο το ύψος του ατμοσφαιρικού οριακού στρώματος και της ορατότητας σε κάθε δυνατή κατεύθυνση.