Με πόσες συσκευές «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο οι Έλληνες;
Δύο συσκευές χρησιμοποιούν, κατά μέσο όρο, οι Έλληνες καταναλωτές προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Για την ακρίβεια, ο μέσος όρος του αριθμού των συσκευών, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία του Consumer Barometer της Google, φθάνει στις 2,1 συσκευές για το 2016.
Του Δημήτρη Μαλλά
Σε σχέση με το 2015, ο μέσος αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών ανά καταναλωτή παρέμεινε ίδιος, ωστόσο αυτό που αλλάζει είναι η συχνότητα χρήσης τους. Ειδικότερα, το ποσοστό των online χρηστών που χρησιμοποιούν εξίσου το smartphone και τον υπολογιστή τους για την πρόσβαση στο Internet έφθασε το 52% το 2016, ποσοστό αυξημένο κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση.
Το Consumer Barometer της Google περιλαμβάνει και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποιούν μόνο μία οθόνη (smartphone, tablet ή υπολογιστή) μειώνεται συνεχώς φθάνοντας το 2016 στο 21%, ενώ ταυτόχρονα κινείται ανοδικά το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποιούν είτε δύο είτε τρεις οθόνες. Ειδικότερα, οι πρώτοι έχουν αγγίξει το 35% του συνόλου των καταναλωτών, ενώ οι δεύτεροι το 20%.
Η διείσδυση των smartphones έφθασε στο 58% το 2016, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιούν υπολογιστή (65%), ενώ ανοδικά κινήθηκαν και εκείνοι που χρησιμοποιούν tablet, χωρίς ωστόσο να εμφανίζουν την ίδια δυναμική σε σχέση με το παρελθόν (27%).
Τέλος, αύξηση παρουσιάζει και το σύνολο των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Internet, φθάνοντας το 72% και εμφανίζοντας αύξηση 6 μονάδων, ενώ αντίστοιχη είναι και η αύξηση εκείνων που χρησιμοποιούν καθημερινά το Διαδίκτυο, φθάνοντας το 60% το 2016, από 53% το 2015.