Το πρόγραμμα προστασίας πωλητή ενεργοποίησε η PayPal
Την επέκταση του Προγράμματος Προστασίας του Πωλητή στην Ελλάδα ανακοίνωσε η PayPal.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτει τους πωλητές στην περίπτωση που τους έχει αποσταλεί μια μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή – για παράδειγμα, από έναν λογαριασμό που έπεσε θύμα υποκλοπής – ή εάν και εφόσον ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν – σε τέτοιες αντίστοιχες περιπτώσεις, το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή, καλύπτει τους πωλητές για όλο το ποσό των αποδεκτών πωλήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις.
Μέχρι πρότινος αυτό το πρόγραμμα ίσχυε στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για υλικά αγαθά. Τώρα πλέον εφαρμόζεται και σε υπηρεσίες (σε τομείς όπως το design, η εκπαίδευση, η φωτογραφία, κ.α.), σε εισιτήρια (συναυλίες, shows, αθλητικές εκδηλώσεις, κ.α.), καθώς και στον ταξιδιωτικό / τουριστικό κλάδο (ταξίδια, κρατήσεις πτήσεων ή ξενοδοχείων, κ.α.).
Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τους Έλληνες εμπόρους να πραγματοποιήσουν πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε πελάτες όχι μόνο εντός Ελλάδας, αλλά και στις υπόλοιπες 200+ αγορές, όπου δραστηριοποιείται η PayPal.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accenture, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχεί ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης στο B2C εμπόριο, με το σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) στο 29.3% από το 2014 στο 20202. Μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες διασυνοριακών πωλήσεων, εκτός από την ένδυση, είναι τα ταξίδια (εισιτήρια, διαμονή, ξεναγήσεις, κ.α.), η οποία και αντιπροσωπεύει μάλιστα το 25% των συνολικών πωληθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η PayPal ελπίζει πως με την επέκταση του Προγράμματος Προστασίας του Πωλητή, οι Έλληνες έμποροι θα κατορθώσουν να αγγίξουν νέους στόχους και να διευρύνουν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους.