Έρχονται ριζικές αλλαγές στο Facebook – Το μεγάλο «στοίχημα» του Ζούκερμπεργκ

Ριζικές αλλαγές ετοιμάζει το Facebook, στοχεύοντας να εκμεταλλευτεί τα βίντεο και να διεισδύσει στις τηλεοπτικές παραγωγές, προσελκύοντας χρήστες από άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το YouTube και το Netflix.

Έρχονται ριζικές αλλαγές στο Facebook – Το μεγάλο «στοίχημα» του Ζούκερμπεργκ
2'

Η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας μίας νέας υπηρεσίας, της «Watch», που θα προσφέρει στους χρήστες του μια μεγάλη ποικιλία βιντεοταινιών και άλλων παραγωγών (σόου, αθλητικών αγώνων κ.α.), μερικές από τις οποίες θα είναι παραγωγές του ίδιου του Facebook.

To «Watch», που θα εμφανισθεί σύντομα στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, θα είναι εξατομικευμένο, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύπτει νέες τηλεοπτικές παραγωγές με βάση τις προτιμήσεις των φίλων του. Όταν οι χρήστες θα ανοίγουν το «Watch», θα εμφανίζονται τα τελευταία επεισόδια των αγαπημένων προγραμμάτων τους.

Οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων «ποντάρει» το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν το YouTube και το Netflix.

Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ οι χρήστες επισκέπτονται το ΥοuTube ειδικά για να δουν βίντεο, αυτό δεν συμβαίνει στο Facebook.

Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή.

Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι' αυτό.

Το «Watch» θα ξεκινήσει να λειτουργεί αρχικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα εξαπλωθεί και στις υπόλοιπες χώρες, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Reuters και τους Times της Νέας Υόρκης.

Πηγή: ΑΠΕ

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή