Πώς επιλέγουν οι Έλληνες τηλεόραση;

Ήξερες πως κάθε σπίτι στην Ελλάδα έχει κατά μέσο όρο 1,7 τηλεοράσεις; Πώς το 52% των Ελλήνων έχει 2 τηλεοράσεις; Πώς η κύρια τηλεόραση του σπιτιού διαθέτει οθόνη μεταξύ 40-49 ιντσών, ενώ η δεύτερη τηλεόραση είναι 30-39 ιντσών;

Πώς επιλέγουν οι Έλληνες τηλεόραση;
3'

Της Σοφίας Μαυραντζά

Κι όμως, όλα τα παραπάνω ισχύουν, όπως αποδεικνύεται από έρευνες της Samsung που έχουν πραγματοποιηθεί στη χώρα μας και μας εξήγησε ο κ. Γιώργος Τσαούσης, Επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics Hellas.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τις ίδιες έρευνες, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής επιλέγει τηλεόραση πρωτίστως με βάση το τρίπτυχο τιμής, ποιότητας εικόνας και μάρκας. Επιπλέον, όμως, σημαντικό ρόλο παίζει ο σχεδιασμός, το μέγεθος της οθόνης, τα έξυπνα χαρακτηριστικά και οι προηγμένες λειτουργίες.

Και όταν αναφερόμαστε σε έξυπνα χαρακτηριστικά και προηγμένες τεχνολογίες, δεν μπορούμε παρά να κάνουμε μία αναφορά σε όλα όσα είδαμε στην IFA, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις στο χώρο των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας και γενικότερα των ψηφιακών τεχνολογιών, που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο Βερολίνο και το Newsbomb.gr βρέθηκε για να σας μεταφέρει.

QLED TV – Η επανάσταση στο χώρο του καθιστικού μας

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης της IFA, ενημερωθήκαμε πως η σειρά QLED TV της Samsung προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τηλεοράσεων στην Ευρώπη, που περιλαμβάνει 14 μοντέλα, κυρτών και επίπεδων τηλεοράσεων, από 49 έως 88 ίντσες.

Μάλιστα, αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι πως χάρη στην προηγμένη τεχνολογία Quantum dot, η σειρά των QLED TV προσφέρει εξαιρετική εμπειρία θέασης και εξελίσσει όλες τις σημαντικές πτυχές της ποιότητας της εικόνας, συμπεριλαμβανομένων της γωνίας θέασης, του όγκου του χρώματος, της φωτεινότητας και της υψηλής αντίθεσης.

Ωστόσο, επειδή η τηλεόραση βρίσκεται στο επίκεντρο του καθιστικού μας, είναι σημαντικό να εναρμονίζεται με την αισθητική του χώρου μας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, οι QLED τηλεοράσεις διαθέτουν εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και ενσωματώνουν μια σειρά από καινοτομίες ως προς τη σχεδίασή τους. Συγκεκριμένα, με ένα σχεδόν αόρατο οπτικό καλώδιο, το «Invisible Connection», ο καταναλωτής μπορεί να συνδέσει όλες τις περιφερειακές πηγές εικόνας και ήχου στο «One Connect Box», το οποίο μπορεί να τοποθετήσει μακριά από την τηλεόραση σε οποιαδήποτε σημείο του σπιτιού σε απόσταση από 5 έως 15 μέτρα, απαλλάσσοντάς την από την ακαταστασία των καλωδίων. Κάθε συσκευή που συνδέεται στο One Connect αναγνωρίζεται αυτόματα και ελέγχεται από το νέο υψηλής αισθητικής και εργονομίας τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης, το «One Remote Control».

Και επειδή, γενικότερα έχουμε περάσει σε μία νέα εποχή αισθητικής, σε ό,τι αφορά στις τηλεοράσεις, αξίζει να αναφέρουμε πως οι QLED τηλεοράσεις προσαρμόζονται στο στυλ διακόσμησης οποιουδήποτε χώρου, καθώς για πρώτη φορά η Samsung προσφέρει μία σειρά επιλογών από αξεσουάρ, όπως την επιδαπέδια βάση Studio, που είναι σχεδιασμένη σαν καβαλέτο και αναδεικνύει την τηλεόραση ως έργο τέχνης ή την επιτοίχια βάση στήριξης No Gap Wall-mount, που εξαλείφει το κενό μεταξύ τοίχου και τηλεόρασης!

Ποιος διαλέγει, τελικά, την τηλεόραση;

Μπορεί, όπως αναφέραμε πιο πάνω, κάθε ελληνικό σπίτι να διαθέτει κατά μέσο 1,7 τηλεοράσεις, ωστόσο ποιος είναι εκείνος που –τελικά- επιλέγει ποια τηλεόραση θα μπει στο σπίτι; Τα σύγχρονα ζευγάρια φαίνεται ότι συναποφασίζουν για την επιλογή της τηλεόρασης, με τους άνδρες να επικεντρώνονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις γυναίκες στο design, σύμφωνα με τις έρευνες της Samsung που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα. Μάλιστα, αμφότεροι άνδρες και γυναίκες έχουν καλή σχέση με την τεχνολογία και απαιτούν προηγμένες δυνατότητες από τις συσκευές που επιλέγουν, ενώ προτιμούν να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους στο σπίτι, ασχολούμενοι με όσα αγαπούν τα μικρότερα μέλη της οικογένειας!

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή
11:17Η «ΓΑΤΑ» ΤΗΣ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ

Το Μαξίμου δεν ξενύχτησε για τον ΣΥΡΙΖΑ