Αποκλειστικά μέσω του δικτύου της Wind το Meizu M5c!
Του Δημήτρη Μαλλά
H Meizu είναι ένας από τους ανερχόμενους «παίκτες» στην παγκόσμια αγορά των smartphones και ουσιαστικά επανακάμπτει στην ελληνική αγορά, έχοντας ως διανομέα την εταιρεία Smart4All.
Η τιμή διάθεσης του Meizu m5c είναι τα 129 ευρώ και διαθέτει τετραπύρηνο επεξεργαστή Mediatek MT6737, οθόνη HD 5’’ και κάμερα 8 Megapixel. Επιπλέον έχει μνήμη RAM 2GB, ενσωματωμένη μνήμη 16GB με υποδοχή για κάρτες μνήμης micro SD, εμπρόσθια κάμερα, αποσπώμενη μπαταρία 3.000mAh και υποδοχή για 2 κάρτες SIM.
Η αποκλειστική διάθεση του Meizu m5c αποτελεί ένα δείγμα της νέας στρατηγικής της Wind Ελλάς όσον αφορά στη διάθεση smartphones. Το νέο πλάνο δίνει έμφαση στην προώθηση συσκευών που είναι είτε προσιτές, είτε προσφέρουν κάποια καινοτομία είτε θα διατίθενται -για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα- μέσω του δικτύου της Wind.
Όπως επεσήμανε στη σχετική παρουσίαση o Χριστόφορος Μποζατζίδης, Διευθυντής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Λιανικής της Wind Ελλάς: «Η κυριαρχία των smartphones σε συνδυασμό με την έκρηξη στην χρήση δεδομένων μας οδηγεί στο να εμπλουτίζουμε τις συνεργασίες μας και την γκάμα των συσκευών που διαθέτουμε στα καταστήματα WIND με καινοτόμα μοντέλα τελευταίας τεχνολογίας από όλες τις οικονομικές κατηγορίες, όπως το Meizu M5c. Στη βάση της στρατηγικής μας είναι η έννοια «value for money» την οποία εξυπηρετούμε και μέσα από τα πακέτα μας για τη χρήση data».
Εκ μέρους της Meizu, ο Γιώργος Σμπήτας από την Smart4All, επίσημο διανομέα των Meizu στην Ελλάδα δήλωσε: «O βασικός στόχος της Smart4all ήταν πάντοτε η συνεχής ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων της, μέσω συστηματικής επένδυσης, έτσι ώστε να εδραιωθεί ως ο βασικός συνδετικός κρίκος μεταξύ κατασκευαστών, καταστημάτων και καταναλωτών, καλύπτοντας στο μέγιστο τις σύγχρονες αυξανόμενες ανάγκες με ποιοτικά, αξιόπιστα και οικονομικά προϊόντα. Αυτός ήταν και ο πρωταρχικός λόγος που μας ώθησε να παρουσιάσουμε στην Ελληνική αγορά τα προϊόντα της Meizu, μιας εταιρείας που δημιουργήθηκε και μεγάλωσε με το όνειρο και το πάθος του να δημιουργεί καλύτερα τηλέφωνα για όλους. Ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός, η ανώτερη ποιότητα κατασκευής και οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι πια διαθέσιμες και προσιτές σε όλο το φάσμα των χρηστών».
Η στρατηγική της Wind λαμβάνει υπόψη και τα νέα δεδομένα που υπάρχουν και πιο συγκεκριμένα την αύξηση της πρόσβασης στο Internet με τη χρήση των κινητών συσκευών στην Ελλάδα, όπως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία από την πελατειακή βάση της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του α’ εξαμήνου της φετινής χρονιάς η χρήση data στο δίκτυο της Wind διπλασιάστηκε σε σύγκριση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Το 52% της κίνησης data εξυπηρετείται πλέον από το 4G δίκτυο της Wind, με πληθυσμιακή κάλυψη που θα αγγίξει το 88% στο τέλος του έτους χάρη στις συνεχιζόμενες επενδύσεις της εταιρείας σε δίκτυα νέας γενιάς.
Αντίστοιχα, τα smartphones αντιπροσωπεύουν το 95% της αξίας των συνολικών πωλήσεων στην εγχώρια αγορά κινητής και καταγράφεται αύξηση στη μέση αξία των smartphones που πωλούνται στη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Σημειωτέον πως το ποσοστό διείσδυσης των smartphones στο πελατολόγιο της Wind είναι στο 61%, όταν στην Ελλάδα εκτιμάται στο 51%.