«Βόμβα» στο διαδίκτυο: Το Playboy αποχωρεί από το Facebook
Ένα ακόμη πλήγμα δέχθηκε η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, μετά το σκάνδαλο για κατάχρηση προσωπικών δεδομένων από την εταιρεία Cambridge Analytica.
Οι εκδόσεις Playboy ανακοίνωσαν την Τετάρτη (28/03) ότι θα κλείσουν όλους τους λογαριασμούς τους στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, επισημαίνοντας ότι δεν δέχονται να είναι «συνεργοί», στον απόηχο του σκανδάλου με τη γιγαντιαία διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς δικτύου.
Ο όμιλος με το κουνελάκι, ως διάσημο λογότυπό του, εξηγεί μέσω δελτίου Τύπου που εξέδωσε ότι «οι πρόσφατες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη φερόμενη κακή διαχείριση από το Facebook των δεδομένων χρηστών του ενίσχυσε την απόφασή μας να αναστείλουμε όλες τις δραστηριότητές μας στην πλατφόρμα, επί του παρόντος».
«Περισσότεροι από 25 εκατομμύρια φίλοι μας συνδέονται με το Playboy μέσω των διαφορετικών σελίδων μας στο Facebook και αρνούμαστε να είμαστε συνεργοί εκθέτοντάς τους σε αυτές τις πρακτικές», εξηγεί η εταιρεία, συμπληρώνοντας:
«Για αυτόν ακριβώς το λόγο ανακοινώνουμε ότι εγκαταλείπουμε την πλατφόρμα Facebook, απενεργοποιώντας τους λογαριασμούς Playboy τους οποίους η εταιρεία Playboy Enterprises διαχειρίζεται απευθείας».
«Εδώ και χρόνια, είναι δύσκολο για το Playboy να παρουσιάσει τις αξίες του στο Facebook εξαιτίας των αυστηρών οδηγιών επί του περιεχομένου», υπογραμμίζεται επίσης στο δελτίο Τύπου.
Όμως, ακόμα κι αν ο όμιλος επέλεξε να «διαφοροποιήσει τη φωνή του Playboy», προκειμένου να ανταποκριθεί στα κριτήρια του Facebook, ιδίως στο θέμα των γυμνών φωτογραφιών, προκειμένου να μπορεί να έχει παρουσία στο δίκτυο, το πρόσφατο σκάνδαλο το οδήγησε στην απόφαση να αποχωρήσει.
«Το Playboy προασπιζόταν πάντοτε τις ατομικές ελευθερίες και τη γιορτή του σεξ. Σήμερα, θα κάνουμε ένα νέο βήμα σε αυτήν τη μάχη» καταλήγει το Playboy.