Facebook: Τι αλλάζει σε Instagram, Messenger και WhatsApp

Μέχρι σήμερα ένας χρήστης του Facebook δεν μπορούσε να επικοινωνήσει απευθείας με έναν άλλο χρήστη που έχει μόνο λογαριασμό στο Instagram. Αυτό όμως αλλάζει, σύμφωνα με το σχέδιο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Το νέο σχέδιο του M. Zuckerberg
ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA

Το Facebook ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ενοποιήσει τις εφαρμογές Instagram, WhatsApp και Facebook Messenger. Αν και θα διατηρήσουν την αυτονομία τους, θα είναι δυνατό πλέον τα μηνύματα των χρηστών να «ταξιδέψουν» ανάμεσα στις τρεις υπηρεσίες.

Το Facebook έκανε λόγο για την αρχή «μιας μακράς διαδικασίας», την πρωτοβουλία για την οποία είχε ο επικεφαλής Μαρκ Ζούκερμπεργκ, σύμφωνα με το BBC και τους «New York Times».

Μόλις το σχέδιο ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2019 ή στις αρχές του 2020, ένας χρήστης του Facebook θα είναι σε θέση να επικοινωνήσει απευθείας με έναν άλλο χρήστη που π.χ. έχει μόνο λογαριασμό WhatsApp, κάτι αδύνατο σήμερα, καθώς οι τρεις επιμέρους εφαρμογές δεν έχουν κάποιο κοινό πυρήνα.

Στόχος του Ζούκερμπεργκ είναι να καταστήσει τις υπηρεσίες του πιο χρήσιμες και να αυξήσει τον χρόνο που οι χρήστες περνούν σε αυτές. Μέχρι σήμερα το Facebook είχε αφήσει τo Instagram και το WhatsApp να λειτουργούν ως ανεξάρτητες εταιρείες σε μεγάλο βαθμό. Η απόφαση για ενοποίηση δημιούργησε εσωτερικές διχόνοιες και ήταν εν μέρει η αιτία για να αποχωρήσουν το 2018 οι ιδρυτές των δύο εταιρειών, που είχαν εξαγοραστεί παλαιότερα από το Facebook.

Στενότερες φιλίες με τις τράπεζες

Το προηγούμενο καλοκαίρι, το Facebook είχε ξεκινήσει συζητήσεις με τράπεζες και άλλους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, προκειμένου να ισχυροποιήσουν τους δεσμούς τους - με αμοιβαίο όφελος. Σύμφωνα με τη «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ» και το πρακτορείο Ρόιτερς, οι τράπεζες θα συμμετέχουν στην πλατφόρμα του Messenger με στόχο να προσφέρουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους, ενώ το Facebook θα έχει πρόσβαση σε οικονομικά στοιχεία των χρηστών του.

Οι χρήστες θα δίνουν ρητά την άδειά τους στο Facebook για να έχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στο Messenger (όχι στις άλλες πλατφόρμες του Facebook), ώστε να διευκολύνεται η επαφή των χρηστών με τις τράπεζές τους και με άλλους οργανισμούς όπως το PayPal ή η American Express.

Οι πελάτες-χρήστες των υπηρεσιών των τραπεζών και των άλλων συναφών οργανισμών θα μπορούν να συνδέουν τους χρηματοπιστωτικούς λογαριασμούς τους με το Messenger και να 'συνομιλούν' online (chat) με κάποιον εκπρόσωπο της τράπεζας ή άλλου παρεμφερούς φορέα. «Η όλη ιδέα έγκειται στο ότι το messaging με μια τράπεζα μπορεί να είναι καλύτερο από το να περιμένει κανείς με τις ώρες στο τηλέφωνο» σύμφωνα με το Facebook.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Σχετικές ειδήσεις