Αυτές είναι οι αλλαγές στις διαφημίσεις από τη Google

Με στόχο να διευκολυνθούν οι χρήστες τόσο των android όσο και των iOS να βρουν πληροφορίες για το προϊόν της επιθυμίας τους, η Google ανακοίνωσε πως θα αυξηθεί η παρουσία διαφημίσεων στα κινητά.
Pixabay

Με την υπηρεσία Discovery ads οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να αναζητήσουν τα προϊόντα την στιγμή που εκείνοι θέλουν και προς όφελος των διαφημιζόμενων ενώ η υπηρεσία αναμένεται να ενεργοποιηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Παράλληλα η εταιρεία θα προσφέρει γκάλερι διαφημίσεων για να διευκολύνει περαιτέρω τους χρήστες. «Συνδυάζοντας την αναζήτηση περιεχομένου με ένα πιο διαδραστικό οπτικό φορμάτ, γίνεται ευκολότερο να επικοινωνήσεις με τους χρήστες προωθώντας τα προϊόντα σου» αναφέρεται σε επίσημο ποστ της Google.

Επιπρόσθετα οι κλασικές διαφημίσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζονται κανονικά στα κινητά Android που χρησιμοποιούν google. Σύμφωνα με την εταιρεία θα εμφανίζονται σε ένα καρουζέλ με τον χρήστη να μπορεί να τις ελέγχει μία - μία με το σύρσιμο και μόνο του δαχτύλου του.

Τέλος, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει την διαφημιστική προβολή και στα υπόλοιπα μέσα του ομίλου όπως το YouTube και το Google images. Η υπηρεσία Showcase Shopping υποστηρίζεται πως έχει ισχυρή οπτική επίδραση με την χρήση πολλών φωτογραφιών lifestyle.

Εκτός από τα παραπάνω η εταιρεία θα παρουσιάσει το ανασχεδιασμένο Google Shopping προσφέροντας μια νέα εμπειρία και πιο αποτελεσματικό τρόπο ώστε οι αγοραστές να ανακαλύψουν και να συγκρίνουν εκατομμύρια προϊόντα από χιλιάδες καταστήματα. Οι αγοραστές θα έχουν και μια προσωποποιημένη αρχική σελίδα μέσω της οποία θα μπορούν να φιλτράρουν τα προϊόντα που διαφημίζονται βάση των ιδιοτήτων, των φιρμών και των αξιολογήσεων.