Aρχές Δεκεμβρίου θα τρέξει καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, του μη κερδοσκοπικού φορέα του ιδιωτικού τομέα για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού,η Ελλάδα πλέον πρέπει να επικοινωνεί τα μηνύματα της υπό το πρίσμα ότι είναι ένα παγκόσμιο Brand με διεθνή αναγνώριση. Να σημειώσω εδώ και τη πολύ σημαντική παρουσία της χώρας μας στο εξώφυλλο του περιοδικού Monocle, με αφορμή την πρώτη θέση που κατέκτησε η Ελλάδα στην έρευνα soft power super stars. Είναι λοιπόν εξέχουσας σημασίας, οι τεχνικές προσέλκυσης τουριστών του παρελθόντος να μην βρίσκονται στην τρέχουσα ατζέντα της επικοινωνίας. "Πρέπει να επικοινωνούμε με βάση το γεγονός ότι είμαστε πέμπτοι στον κόσμο" σημειώνει η κα Δρέττα και η επόμενη εκστρατεία προβολής της Marketing Greece θα κινηθεί σε αυτό το αξίωμα.
Στο μεταξύ για τις αρχές Δεκεμβρίου, η Marketing Greece θα παρουσιάσει μια καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα, που αφενός μεν είναι συμβατές με τις επιταγές του Covid 19, αφετέρου αναδεικνύουν τον βιωματικό και αυθεντικό χαρακτήρα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως αναφέρει η κα Δρέττα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr
Διαβάστε επίσης:
Διάγγελμα Μητσοτάκη: Τι θα πει για κορονοϊό, παράταση lockdown και Χριστούγεννα