Οι ταξιδιωτικές τάσεις της νέας πραγματικότητας που ήρθαν για να μείνουν
Ο τρόπος που ταξιδεύουμε και οργανώνουμε τα ταξίδια μας, άλλαξε σημαντικά κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών
Η πανδημία του Covid-19 επηρέασε ιδιαίτερα τον τουριστικό κλάδο, φέρνοντας στο προσκήνιο μία σειρά από νέες ταξιδιωτικές τάσεις, που σχετίζονται με τα νέα δεδομένα στη ζωή μας. Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, οι τάσεις στα ταξίδια που ανακαλύψαμε ή υιοθετήσαμε τον τελευταίο χρόνο, θα παραμείνουν στο προσκήνιο και στις ζωές μας, ακόμη και μετά το πέρας της πανδημίας. Αυτό τουλάχιστον «δείχνει» η νέα, ετήσια έρευνα της Strategic Vision, η οποία πραγματοποιήθηκε από τα μέσα του Νοέμβρη μέχρι τις αρχές του Δεκέμβρη του 2020.
Σύμφωνα με την έρευνα, λοιπόν, ο ενθουσιασμός για το staycation -δηλαδή τα εγχώρια ταξίδια- και τις οδικές ταξιδιωτικές αποδράσεις, θα σβήσει σταδιακά και δη, μέσα στους επόμενους μήνες. Ωστόσο, η ζήτηση για περισσότερο ιδιωτικές και custom-made ταξιδιωτικές εμπειρίες, αναμένεται να αυξηθεί, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στα πολυτελή ταξίδια. Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει μερικά από τα ευρήματα της έρευνας, που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Δείτε το infographic του Newsbomb.gr:
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Ερντογάν: Κι όμως έστειλε μήνυμα στην Ελλάδα για την 25η Μαρτίου – Τι έγραφε η επιστολή στην ΠτΔ