Ταξίδια για την εμπειρία αλλά με όλες τις ανέσεις προτιμούν οι millennials

Οι millennials, όσοι δηλαδή γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 1995, περίπου, έχουν σαφείς προτιμήσεις σχετικά με τον τρόπο που ταξιδεύουν και απολαμβάνουν τις διακοπές τους, όπως δείχνουν σχετικές έρευνες ταξιδιωτικών γραφείων ανά των κόσμο.

Ταξίδια για την εμπειρία αλλά με όλες τις ανέσεις προτιμούν οι millennials
3'

Βάσει των στοιχείων αυτών λοιπόν, φαίνεται πως οι millennials προτιμούν να ταξιδεύουν περισσότερο και συχνότερα, αν και για λιγότερες ημέρες κάθε φορά, ενώ αξιολογούν ως κυριότερο κριτήριο για την επιλογή του επόμενου προορισμού τους, τις εμπειρίες που μπορεί να τους προσφέρει και όχι τόσο τα υλικά αγαθά.

Οι σημερινοί 40άρηδες πραγματοποιούν κατά μέσο όρο περισσότερα από τρία ταξίδια ετησίως, για την πραγματοποίηση των οποίων δεν διστάζουν να δανειστούν. Τα ταξίδια αυτά πραγματοποιούνται για λόγους αναψυχής, γεγονός που σημαίνει ότι ο δανεισμός είναι ξεκάθαρα επιλογή για τους millennials, οι οποίοι αναζητούν ταυτόχρονα τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός σε συνδυασμό όμως με τις ανέσεις και την πολυτέλεια. Επιλογές όπως η πρόσβαση στο σαλόνι αεροδρομίου, η προτεραιότητα επιβίβασης και το δωρεάν check-in αποσκευών, λαμβάνονται σοβαρότατα υπόψιν πριν την επιλογή του επόμενου ταξιδιού, ενώ επίσης καταγράφεται μία τάση αναζήτησης πολυτελούς καταλύματος – το κόστος του οποίου κατά κύριο λόγο καλύπτεται από τον δανεισμό που προαναφέραμε. Μάλιστα, εν μέσω πανδημίας, το 70% των millennials φαίνεται πως έχει σχεδιάσει και προ-κλείσει ένα ταξίδι μέσα στο 2021.

Όσον αφορά στον τρόπο επιλογής του προορισμού, είναι σαφές πως οι λεγόμενοι «εναλλακτικοί προορισμοί» ανεβαίνουν σημαντικά. Οι millennials δηλαδή αποφεύγουν «κορεσμένες», κλασικές επιλογές, όπως η Βενετία, το Παρίσι και εν γένει τα δημοφιλή σημεία, για άλλα, ανερχόμενα, που είναι πολύ πιο οικονομικά και προσφέρουν την άνεση που τα πλήθη τουριστών εμποδίζουν. Η φυσική ομορφιά ενός μέρους το κάνει θελκτικό στα μάτια τους, ακόμα κι αν είναι σχετικά άγνωστο κι έτσι βλέπουμε να επιλέγεται η άσημη Σλοβενία έναντι της διάσημης Αυστρίας, για παράδειγμα, ή και η Φολέγανδρος ή τα Κουφονήσια, έναντι της Μυκόνου και της Σαντορίνης.

Ένας πολύ σπουδαίος παράγοντας που επηρεάζει πολύ τις τάσεις των millennials στον τουρισμό είναι και τα social media και μάλιστα σε διάφορα επίπεδα. Πρώτον, επιλέγουν προορισμούς που έχουν δει από διαδικτυακούς τους φίλους, δεύτερον επηρεάζονται από τυχόν προτάσεις των αλγορίθμων του διαδικτύου και τρίτον διότι θεωρούν δεδομένο ότι και οι ίδιοι θα μοιραστούν στα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες και βίντεο από το ταξίδι τους. Επομένως, μετράει γι’ αυτούς να είναι εκ των προτέρων βέβαιοι πως θα συναντήσουν στον προορισμό τους μια διαφορετικότητα «άξια» κοινοποίησης στα social media.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι millennials, όσον αφορά στον στόχο τους από ένα ταξίδι, δεν αξιολογούν ως προτεραιότητα την ανάπαυση, την ξεκούραση, αλλά την απόκτηση εμπειριών. Είναι δηλαδή σημαντικότερο από τη χαλάρωση σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο το να ζήσουν κάτι διαφορετικό, κάτι νέο, χωρίς όμως να θυσιάζουν εντελώς την άνεσή τους, την οποία επίσης κατατάσσουν πολύ υψηλά ως ζητούμενο του ταξιδιού. Συμπερασματικά, για τους millennials, σημασία έχουν οι εμπειρίες που τους προσφέρει ένα ταξίδι, σε συνάρτηση όμως πάντοτε με την άνεση και την ποιότητα των υπηρεσιών, για τις οποίες πληρώνουν και για τις οποίες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αδρά. Διότι, το κάθε ταξίδι γι’ αυτούς είναι μία εμπειρία ζωής, που επιδιώκουν να ζουν συχνά ώστε να ξεφεύγουν από την καθημερινότητά τους, αλλά και να επιστρέφουν σε αυτή κάθε φορά και πιο «γεμάτοι».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή