Ο Δήμος Ελευσίνας χαράζει τουριστική στρατηγική
Ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Παπαγιάνναρος και ο επίκουρος καθηγητής Τμήματος Τουριστικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πειραιώς δρ. Σωτήρης Βαρελάς, εκπόνησαν μια ολοκληρωμένη μελέτη, την οποία και παρουσίασαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ουσιαστικά αποτελείται από δυο διακριτές μελέτες, μια marketing και μια ταυτότητας προορισμού branding. Κατά τη διαδικασία σύνταξής της, αξιοποιήθηκαν τρεις διαφορετικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις, 10 ερευνητικά μοντέλα, 170 ερωτηματολόγια, διαβούλευση με φορείς και επιχειρηματίες της πόλης και αρκετές επισκέψεις στο πεδίο. Η εφαρμογή ενός στρατηγικού σχεδίου marketing και branding, προσφέρει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού και ποιότητας επισκεπτών, ενώ συμβάλλει και στην αναβάθμιση του επενδυτικού προφίλ του προορισμού, με σεβασμό στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η σπουδαιότητα του τουρισμού στην ανάδειξη μίας πόλης και η στρατηγική προσέλκυσης τουριστών αποτελούν μία κρίσιμη διαδικασία, με άμεσο αντίκτυπο στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη. Και με αυτόν τον γνώμονα η δημοτική Αρχή επιδιώκει να προωθήσει την ανάδειξη του τουριστικού σχεδιασμού της, του ορισμού του τουριστικού προϊόντος και τη δημιουργία μίας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας της Ελευσίνας και της Μαγούλας.