Μαγνήτης η Ελλάδα για τον luxury τουρισμό

Eνθουσιασμένοι φέρονται να είναι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού που ταξίδεψαν από την Ελλάδα δεδομένου ότι πραγματοποίησαν άνω των 20 ραντεβού έκαστος.
UNSPLASH
2'

Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι Αμερικανοί στον ελληνικό τουρισμό πολυτελείας. Το παραπάνω συμπέρασμα κατέδειξε η εκδήλωση προώθησης του ελληνικού luxury τουρισμού στις ΗΠΑ, που διοργάνωσε η Tourism Media & Events στη Νέα Υόρκη, την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 στον χώρο εκδηλώσεων-εστιατόριο Κύμα Flatiron στο Μανχάταν.

Συμμετείχαν 14 ελληνικές εταιρείες, περιφέρειες, δήμοι, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι συνάντησαν 63 πράκτορες και 6 διακεκριμένους δημοσιογράφους από τις Ηνωμένες πολιτείες.

Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μανχάταν, τελέστηκε υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον.

Τιμώμενη περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Αττικής και επίσημος χορηγός αερομεταφορών η Aegean Airlines.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», η Fraport Greece, o Oργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Παρουσιάσεις έγιναν από την Περιφέρεια Αττικής με την Αθηνά Κολυβά προϊστάμενη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, από την Περιφέρεια Κρήτης, με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας και μέλος της Περιφερειακής Οικονομικής Επιτροπής Κρήτης, Δρ. Κυριάκο Γ. Κώτσογλου και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τον Μιλτιάδη Νικολάου επικεφαλής του τμήματος Τουρισμού.

Το event, με αιχμή την αγορά των ΗΠΑ, αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα της Tourism Media & Events, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ενθουσιασμένοι φέρονται να είναι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού που ταξίδεψαν από την Ελλάδα δεδομένου ότι πραγματοποίησαν άνω των 20 ραντεβού έκαστος.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι Αμερικανοί επαγγελματίες του τουρισμού είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και προϊόντα από την ελληνική τουριστική αγορά. Παράλληλα, διενεργήθηκαν εκατοντάδες ουσιαστικά ραντεβού και σημαντικές συναντήσεις B2B, που έδωσαν την δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες, για περισσότερη δικτύωση με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας.