Πήλιο: Ξανά στις ράγες το τρενάκι της περιοχής - Μία αξέχαστη διαδρομή στο βουνό των Κενταύρων

Το τρένο του Πηλίου επρόκειτο να εκτελεί δύο δρομολόγια κάθε Σάββατο και Κυριακή

Πήλιο: Ξανά στις ράγες το τρενάκι της περιοχής - Μία αξέχαστη διαδρομή στο βουνό των Κενταύρων
3'

Η παγκόσμια σιδηροδρομική μοναδικότητα, το περίφημο τρένο του Πηλίου, επανεκκίνησε τα δρομολόγιά του στις στενές ράγες, ανηφορίζοντας όπως πάντα στις πλαγιές του πανέμορφου βουνού των Κενταύρων.

Λάτρεις του τρένου και των μοναδικών αυτών δρομολογίων, από κάθε γωνιά της Γης καταφθάνουν στον Βόλο για να απολαύσουν τη διαδρομή από τα Άνω Λεχώνια ως τις Μηλιές «ταξιδεύοντας» νοερά στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, όταν ο Εβαρίστο Ντε Κίρικο, ο διάσημος Ιταλός μηχανικός εκείνης της εποχής και πατέρας του σπουδαίου ζωγράφου Τζόρτζιο Ντε Κίρικο, «πήρε μολύβι και χαρτί» και σχεδίασε το μεγαλεπήβολο, για εκείνα τα χρόνια, τρενάκι του Πηλίου.

Ο δήμαρχος Νοτίου Πηλίου Μιχάλης Μιτζικός, που πρωτοστάτησε το τελευταίο διάστημα για την αποκατάσταση των ζημιών και την επαναλειτουργία του τρένου, δήλωσε προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η θεσμική και ουσιαστική συνεργασία μεταξύ του δήμου Νοτίου Πηλίου, του ΟΣΕ και της Hellenic Train ενισχύει περαιτέρω την κίνηση και τον ρόλο που έπαιζε το "Τρένο του Πηλίου" στην ανάπτυξη της περιοχής. Το θρυλικό μέσο μεταφοράς για ανθρώπους και εμπορεύματα, ο "Μουτζούρης" είναι και θα εξακολουθήσει να είναι μία σημαντική πηγή έλξεως για τον παγκόσμιο τουρισμό. Ζητούμενο αποτελεί η πλήρης ανάπτυξη του "Τρένου του Πηλίου" ώστε να ωφεληθεί όχι μόνο το Πήλιο αλλά και ολόκληρη η Μαγνησία».

Η ανταπόκριση του κόσμου είναι απίστευτη και ενώ το τρένο επρόκειτο να εκτελεί δύο δρομολόγια κάθε Σάββατο και Κυριακή, αποφασίστηκε να κάνει ακόμη ένα δρομολόγιο και τις Παρασκευές. Η πληρότητα είναι και πάλι στο 100% και το τρένο ανεβαίνει πάντα γεμάτο, τόσο με Ελληνες, όσο και με ξένους που επισκέπτονται την περιοχή. Mεγάλα τουριστικά πρακτορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν και πάλι εντάξει το τρενάκι του Πηλίου στα προγράμματα και τις εκδρομές που διοργανώνουν στη Μαγνησία, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και την επισκεψιμότητα.

Για τον επισκέπτη-ταξιδιώτη του τρένου, που αναχωρεί από τα Λεχώνια στις 10 το πρωί, είναι εντυπωσιακοί και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί στην Αγριά και στα Λεχώνια, ενώ κατά τη διαδρομή υπάρχει και μία 15λεπτη στάση στην Άνω Γατζέα. Η αναχώρηση από τις Μηλιές γίνεται στις 3 μετά το μεσημέρι.

Ο δήμαρχος Νοτίου Πηλίου συμπλήρωσε δε ότι «επισκέπτες και τουρίστες έχουν την ευκαιρία από το Πάσχα και καθ' όλη την θερινή τουριστική περίοδο να απολαύσουν με το "Τρένο του Πηλίου" μια μαγευτική ορεινή διαδρομή 16 χλμ. από τα Άνω Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές, διασχίζοντας κατάφυτες πλαγιές, με πυκνή βλάστηση και πανέμορφους παραδοσιακούς οικισμούς».

Ο κάθε συρμός του λιλιπούτειου τρένου, διαθέτει εκτός από τη μηχανή έλξης, που σήμερα είναι ντιζελοκίνητη, και τέσσερα επιβατικά βαγόνια, τα οποία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού αντικαθίστανται από άλλα που είναι ανοικτού τύπου, χωρίς πλαϊνά πετάσματα. Όταν δε ο καιρός είναι χειμωνιάτικος και επικρατεί κρύο, αλλά και λόγω του υψομέτρου, τα βαγόνια είναι κλειστά και κατασκευασμένα στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

Στις μέρες μας, έναν και πλέον αιώνα από τότε που πρωτοσφύριξε, το τρενάκι γνωρίζει και πάλι πιένες, αφού παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση για την αγορά εισιτηρίων, που γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής ιστοσελίδας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή
13:55ME TO N & ME TO Σ

690 μέρες κοροϊδίας