To National Geographic προβάλλει τη Πελοπόννησο

Eκδήλωση με τίτλο «Η Πελοπόννησος στην Καρδιά του Λονδίνου» έκανε το National Geographic,από τις 17 έως τις 21 Φεβρουαρίου στο Λονδίνο.
2'

«Πρόκειται για μια καταπληκτική εμπειρία όχι μόνο για όσους λατρεύουν την Πελοπόννησο, αλλά και για τους Λονδρέζους, που θέλουν να μάθουν για τη ζωή εκεί» . Αυτό τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Άρθουρ Φέγκον, διευθυντής του καταστήματος του National Geographic στο Λονδίνο.

«Η Πελοπόννησος είναι ένα μέρος που μπορεί να εμπνεύσει τον κάθε άνθρωπο. Όχι μόνο από τις φυσικές ομορφιές της, αλλά και από τη μοναδική ιστορία της. Ο επισκέπτης της θα εντυπωσιαστεί επίσης με τις εκπληκτικές της γεύσεις και τη φιλοξενία των ανθρώπων της» σημειώνει ο κ. Φέγκον.

Οι επισκέπτες του καταστήματος έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την Πελοπόννησο μέσω βίντεο, μηνυμάτων, ενημερωτικών φυλλαδίων, έκθεση φωτογραφίας και γευσιγνωσίας παραδοσιακών προϊόντων.

Όσοι επισκέφθηκαν έως τώρα την εκδήλωση, μόνο καλά λόγια είχαν να πουν και όχι αδίκως. Από τη μια, ο χώρος που επιλέχθηκε, (σσ. το National Geographic βρίσκεται στην αριστοκρατική συνοικία του Νάιτσμπριτζ, απέναντι από τα πολυκαταστήματα Χάροντς στο κέντρο του Λονδίνου) και από την άλλη η σωστή οργάνωση συνέβαλαν αποφασιστικά, ώστε να δημιουργηθεί μια μοναδική εκδήλωση προβολής της Πελοποννήσου.

Πέραν όλων των άλλων, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τα περίφημα φεστιβάλ της Πελοποννήσου, με πιο σημαντικό αυτό της Επιδαύρου. Αλλά υπάρχουν και προτάσεις για πιο τολμηρούς τουρίστες, όπως είναι bungee jumping από τον ισθμό της Κορίνθου. «Στόχος της εκδήλωσης είναι να προωθήσει την Πελοπόννησο ως τουριστικό προορισμό ολόκληρης της χρονιάς» αναφέρουν οι διοργανωτές.

Από την πλευρά του, ο δημοσιογράφος Πολ Γουίκινσον, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ειδικεύεται σε τουριστικούς οδηγούς για την Ελλάδα, δηλώνει: «Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από την έκθεση. Μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η ποικιλία των προϊόντων, που προέρχονται από την περιοχή. Πρέπει να σας ομολογήσω πως παρά το γεγονός ότι επισκέπτομαι την Ελλάδα τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, κάποια από αυτά τα προϊόντα δεν τα ήξερα καθόλου».