Σε ποιους νέους νησιωτικούς προορισμούς ποντάρει η κρουαζιέρα
Εναλλακτικούς προορισμούς αναζητούν οι εταιρείες κρουαζιέρας στην Ελλάδα σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες και να μπορέσουν να πουλήσουν περισσότερα πακέτα των εν πλω διακοπών. Κίνηση η οποία μόνο οφέλη θα έχει για την ελληνική οικονομία.
Τα τμήματα marketing των κολοσσών της κρουαζιέρας πάντα αναζητούν νέους προορισμούς, τους οποίους προτείνουν στην πολυπληθή επαναλαμβανόμενη πελατεία τους. Όμως ενώ η Ελλάδα θα είχε συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων χωρών της Μεσογείου, δεν μπορεί ακόμη να το εκμεταλλευτεί. Φέτος το καλοκαίρι έγινε μια πιο δυνατή προσπάθεια και στο «χάρτη» μπήκαν νησιά όπως η Μήλος, η Σάμος, η Ίος, η Σύρος, η Χίος, η Σύμη, η Κως τα οποία επισκέφθηκαν χιλιάδες τουρίστες.
Διαβάστε περισσότερα στο aboutickets.com