Νέα διεθνής καμπάνια «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!»
«Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!» είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας, πρωτοβουλία της Marketing Greece, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Με το σύνθημα «Θεσσαλονίκη – Μια μεγάλη καρδιά»ξεκίνησε σήμερα στο Internet η πρώτη μεγάλη καμπάνια προβολής της πόλης, σαν προορισμού city break.
«Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!». Αυτό είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, την οποία δημιούργησε η Marketing Greece και υλοποιούν από κοινού η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο δήμος Θεσσαλονίκης και η τοπική Ένωση Ξενοδόχων.
Με βάση τη στρατηγική μάρκετινγκ που έχει αναπτύξει η Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη, η καμπάνια θα προβληθεί σε επιλεγμένες αγορές - στόχους, όπως η Ελλάδα, τα Βαλκάνια, η Τουρκία, η Ρωσία, το Ισραήλ, η Γερμανία, η Αυστρία, η Αγγλία και η Ιταλία. Ειδικά για την συγκεκριμένη καμπάνια δημιουργήθηκε κι ένα νέο video, το οποίο αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή που φαίνεται σε κάθε γωνιά της πόλης ενώ κλέβει τη καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τη καμπάνια, που αποτελεί μόνο μια από τις δράσεις που ήδη υλοποιούμε και προγραμματίζουμε για τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να την αναδείξουμε ως έναν προορισμό που αξίζει να γνωρίσεις», τόνισε στην παρουσίαση της καμπάνιας την Τετάρτη, ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης.
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, δήλωσε ότι «η εξωστρέφεια αποτελεί δομικό συστατικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας σύγχρονης οικονομίας», προσθέτοντας πως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεργαστεί στενά με τη Marketing Greece.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αρ. Θωμόπουλος, επισήμανε ότι «η Θεσσαλονίκη στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της, αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα».
Η εξωστρέφεια, πρόσθεσε ο κ. Θωμόπουλος, «αποτελεί για την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης το όχημα μετάβασης στη νέα εποχή που επέβαλε η κρίση, δηλαδή στην αλλαγή του τουριστικού μοντέλου της πόλης, το οποίο κατά κανόνα στηριζόταν στην εγχώρια αγορά».
Σημειώνεται, ότι παράλληλα με την καμπάνια ξεκινάει ένας διαγωνισμός όπου θα προσκαλείται ο κόσμος να ανεβάσει στο Discovergreece. com τη δική του ιστορία και εμπειρία από την Θεσσαλονίκη, να "μοιραστεί" μία φωτογραφία, ένα μυστικό, μια αγαπημένη γωνιά και ο, τι είναι αυτό που κάνει και τη δική του καρδιά να χτυπά για την πόλη.
Ο νικητής (θα είναι ένας) θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μία μοναδική εμπειρία στη μαγική πόλη.