DW: Η Ελλάδα στις τάσεις (και) του επόμενου καλοκαιριού
Η καλή είδηση για τον γερμανικό τουριστικό κλάδο εν γένει είναι ότι οι Γερμανοί κλείνουν και πάλι από νωρίς τα πακέτα διακοπών τους.
Στην Tui, ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους της Γερμανίας και τον μεγαλύτερο όσον αφορά ταξίδια προς την Ελλάδα, οι κρατήσεις κατά την έναρξη της καυτής φάσης του Ιανουαρίου κινείται ήδη σε υψηλότερα επίπεδα από την περασμένη χρονιά. «Πολλοί Γερμανοί που δεν έκαναν διακοπές πέρσι, κλείνουν φέτος τα πακέτα τους πιο νωρίς», εξηγεί ο Ζεμπάστιαν Έντελ από την Tui.
Μεγάλοι κερδισμένοι καταρχήν οι παραδοσιακοί τουριστικοί προορισμοί της Μεσογείου και κυρίως η Ελλάδα, όπως αναφέρει ο τουριστικός όμιλος. Σε πολύ υψηλά επίπεδα παραμένει η ζήτηση για την Ισπανία που είναι ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Γερμανών και που βούλιαξε πέρσι από τουρίστες, ενώ κατακόρυφη αύξηση καταγράφει η ζήτηση για υπερατλαντικά ταξίδια, με το Μεξικό να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων με +71%.
Στο +41% η Ελλάδα!
Με τον αριθμό των κρατήσεων να εμφανίζεται στην παρούσα φάση αυξημένος κατά 41% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, η Ελλάδα είναι κατά την έναρξη της φετινής σεζόν το φαβορί στην Tui και κινείται ήδη στα περσινά πολύ καλά επίπεδα. Μετά από πολλά χρόνια η Ελλάδα κατάφερε πέρσι να αναρριχηθεί και πάλι στη δεύτερη θέση των προτιμήσεων, ακολουθώντας την Ισπανία και αφήνοντας πίσω της την Τουρκία στην τρίτη θέση.
Για το ερχόμενο καλοκαίρι ο τουριστικός όμιλος έχει διευρύνει σε μεγάλο βαθμό την προσφορά του, έχοντας συμπεριλάβει νέα ξενοδοχεία αλλά και νέους προορισμούς. Στα ιδιαίτερα δημοφιλή νησιά Κρήτη, Ρόδο και Κω η προσφορά έχει αυξηθεί κατά 40%. Επιπλέον ξεκινούν νέες πτήσεις για την Κω από Ανόβερο, Νυρεμβέργη, Στουτγάρδη και Βασιλεία και από Βερολίνο-Σένεφελντ για Κρήτη και Ρόδο.
Οι βασικοί λόγοι για την κατακόρυφη αυτή αύξηση της ζήτησης για πακέτα διακοπών στην Ελλάδα σχετίζονται αναμφίβολα και με τις δραματικές εξελίξεις στη γειτονική Τουρκία και κυρίως τον κίνδυνο τρομοκρατικών χτυπημάτων. Εντούτοις δεν είναι ο μόνος λόγος.
Όπως είπε προς τη Deutsche Welle η εκπρόσωπος τύπου της Tui Άνγια Μπράουν, τα τελευταία χρόνια έγιναν σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα στο πεδίο του τουρισμού, τόσο από την πλευρά των ξενοδόχων όσο και από την ίδια την Tui που έχει προχωρήσει σε πολυάριθμες νέες συνεργασίες.