Διαμονή σε έναν «παράδεισο» για τους φαν της Barbie (pics)
Πρόκειται για ένα δωμάτιο παράδεισο για τους φαν της Barbie, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του έτους.
Το… ροζ – φυσικά – δωμάτιο παρέχει στους επισκέπτες ένα μοναδικό ντεκόρ, ανέσεις και ειδικές δραστηριότητες. Σε κάθε σημείο του χώρου έχουν τοποθετηθεί νοσταλγικές πινελιές, μεταξύ των οποίων και συλλεκτικές κούκλες Barbie.
Στο δωμάτιο μπορούν να μείνουν μικροί αλλά και… μεγάλοι, χωρίς καμία τύψη.
Η εταιρεία παραγωγής της Barbie διοργάνωσε, μάλιστα, μία εκδήλωση στο Μεξικό για να τιμήσει τα γενέθλια της κούκλας που έχει γίνει σύμβολο εδώ και γενιές.
Μητέρες και οι κόρες τους συμμετείχαν στην εκδήλωση και έφεραν μαζί τους και τις αγαπημένες τους κούκλες.
Αθλητές, σεφ, επιστήμονες, τραγουδιστές και ερευνητές – όλων των ηλικιών – συναντήθηκαν στο Μουσείο Σουμάγια. Στη είσοδο τους περίμενε ένα μεγάλο ροζ χαλί, όπως ταιριάζει στην Barbie. Μεταξύ των καλεσμένων στο μεγάλο πάρτι ήταν η Ολυμπιονίκης Chelly Cantu.
Η κούκλα που αντέχει στον χρόνο
Η Barbie έχει εξελιχθεί στη διάρκεια του χρόνου για να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις: για του λόγου το αληθές μπορεί κάποιος να την ακολουθήσει στο Twitter.
Και παρά τον σκληρό ανταγωνισμό στην βιομηχανία του παιχνιδιού, κάθε χρόνο πωλούνται 58 εκατομμύρια κούκλες σε περισσότερες από 150 χώρες.
«Σε μια βιομηχανία όπου η επιτυχία σήμερα διαρκεί τρία με πέντε χρόνια, 60 χρόνια είναι τεράστια υπόθεση!», λέει ο Νέιθαν Μπέιναρντ, ο διευθυντής διεθνούς μάρκετινγκ της κούκλας.
Συνολικά περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο Μπάρμπι έχουν πουληθεί από τότε που έκανε το ντεμπούτο της στην Αμερικανική Έκθεση Παιχνιδιού της Νέας Υόρκης στις 9 Μαρτίου του 1959.
Η κούκλα ήταν μια ιδέα της Ρουθ Χάντλερ η οποία εμπνεύστηκε από τα ίδια της τα παιδιά για να δημιουργήσει την κούκλα.
«Η κόρη της, η Μπάρμπαρα, είχε περιορισμό στις επιλογές των παιχνιδιών της. Τα μοναδικά διαθέσιμα παιχνίδια ήταν κούκλες-μωρά», εξηγεί ο Μπέιναρντ.
«Ο μοναδικός ρόλος που θα μπορούσε να φανταστεί μέσα από αυτά τα παιχνίδια ήταν ο ρόλος του φροντιστή, της μητέρας», ενώ ο γιος της Χάντλερ «μπορούσε να φανταστεί τον ρόλο του αστροναύτη, του κάου μπόι, του πιλότου, του χειρουργού».
Το Barbie είναι φυσικά το υποκοριστικό του Μπάρμπαρα.
Η κούκλα είχε στόχο να διδάξει τα κορίτσια «ότι είχαν επιλογές, ότι θα μπορούσαν να είναι οτιδήποτε. Το 1959 αυτή η ιδέα ήταν πρωτοποριακή», λέει ο Μπέιναρντ.