11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Επανεξετάζοντας το πλαίσιο λειτουργίας των φαρμακευτικών

«Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία» είναι ο τίτλος του 11ου Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), το οποίο θα διεξαχθεί στις 7, 8 και 9 Φεβρουαρίου 20218, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
3'

Τα θέματα τα οποία θα πραγματευτεί το συνέδριο, παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα (05/02/2018), η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου και οι πρόεδροι της οργανωτικής επιτροπής, Μάκης Παπαταξιάρχης και Κώστας Παναγούλιας, εστιάζοντας στις βασικές προϋποθέσεις για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος της φαρμακευτικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.

Το λόγο αρχικά έλαβε η κ. Νάσιου, η οποία παρουσίασε τους στόχους της Εταιρείας, εστιάζοντας στις εκπαιδευτικές δράσεις και στη συμβολή της Ε.Ε.Φα.Μ. στην επαγγελματική ενδυνάμωση των στελεχών του κλάδου. «Το επιστέγασμα αυτών των εκπαιδευτικών δράσεων, το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, έχει περισσότερα από 20 χρόνια τώρα ταυτιστεί με την παροχή υψηλού επιπέδου επιστημονικής γνώσης και δικαιολογημένα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους εκπαιδευτικούς θεσμούς στο χώρο» ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Στη συνέχεια, οι πρόεδροι της οργανωτικής επιτροπής, κύριοι Παπαταξιάρχης και Παναγούλιας αναφέρθηκαν στα θέματα που θα πραγματευθεί το Συνέδριο. Στόχος του Συνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν την αξία που προσφέρουν προς τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας, τις αρχές και την κοινωνία. Βασική επιδίωξη είναι να αποτελέσει η φετινή διοργάνωση εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων του κλάδου, ώστε η φαρμακοβιομηχανία να συνεχίσει να αποτελεί πυλώνα στήριξης της εγχώριας οικονομίας, της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας και της βελτίωσης των υπηρεσιών υγείας προς τους ασθενείς.

Έναυσμα για συζήτηση θα δώσει, επίσης, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας στο ευρύ κοινό σχετικά με την εμπιστοσύνη ως προς τις φαρμακευτικές εταιρείες και τα στελέχη τους. Όσον αφορά στη συνεργασία, θα συζητηθούν εκτενώς οι κυρίαρχες τάσεις στα επιχειρηματικά μοντέλα τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα και θα αναφερθούν πετυχημένα παραδείγματα του χώρου καθώς και οι κύριοι παράγοντες που θα επηρεάσουν την εξέλιξη των επιχειρηματικών μοντέλων στο μέλλον λαμβάνοντας υπόψη και καινοτόμες πρακτικές από άλλους κλάδους και ιδιαίτερα από τον κλάδο της ψηφιακής τεχνολογίας και επικοινωνίας. Το θέμα της ψηφιακής τεχνολογίας ως βασικός μοχλός ανάπτυξης της φαρμακευτικής βιομηχανίας θα συζητηθεί αναλυτικά με ιδιαίτερη έμφαση στην Ψηφιακή Ιατρική, στην Ψηφιακή Επικοινωνία και Κοινωνική δικτύωση όχι μόνο με τους επαγγελματίες υγείας αλλά με όλους τους εταίρους και συνομιλητές του χώρου της Υγείας.

Τέλος, θα συζητηθούν εκτενώς οι στρατηγικές διασφάλισης της πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες με ειδική αναφορά στην Εξατομικευμένη Θεραπεία, καθώς επίσης και στη συμβολή των Δεδομένων Καθημερινής Κλινικής Πρακτικής (RWE) στην Αξιολόγηση Τεχνολογίας Υγείας. Μάλιστα, καθώς βρισκόμαστε προ των πυλών της εφαρμογής της Αξιολόγησης Τεχνολογίας Υγείας στην Ελλάδα θα συζητηθούν εκτενώς η εμπειρία από την Ευρώπη, οι καλές πρακτικές, τα πιθανά θέματα προς επίλυση και βέβαια η εφαρμογή της στην ελληνική πραγματικότητα και οι βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία της.

Τα αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.

Τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών θα επιβραβεύσει ο θεσμός των «Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.». Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 18 υποψηφιότητες. Η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου, με το πέρας των εργασιών του επιστημονικού προγράμματος. Οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση είναι:

Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. / Αυτo-φροντίδας

  • Dulcosoft (Sanofi)
  • Superfoods (Superfoods)

Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας

  • Humira (AbbVie)
  • Endymion (Aenorasis)

Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού

  • «O Παντεσπάνιους και εγώ» (Sanofi)
  • «Πιάσε το Μολύβι» (AbbVie)

Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος

  • Cosentyx (Novartis)
  • Darzalex (Janssen)

Σχετικές ειδήσεις