Μπουρλά: Κάνουμε πραγματικότητα αυτό που ήταν αδιανόητο
Σε νέα εποχή μπήκε η Pfizer, που παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο. Ο Έλληνας CEO της εταιρίας, Άλμπερτ Μπουρλά, μέσα από τον λογαριασμό του στο Twitter εστίασε στις αξίες που έχουν οδηγήσει την Pfizer στη διάρκεια της ιστορίας της, υπογραμμίζοντας πως εδώ και 170 χρόνια συμβάλλει στην πρόληψη και τη θεραπεία ασθενειών, ενώ πλέον με τη δύναμη της επιστήμης έχει καταφέρει να πετύχει αυτό που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν… αδιανόητο.
«Μετά από περισσότερα από 170 χρόνια πρόληψης και θεραπείας ασθενειών, η Pfizer μπήκε σε μια νέα εποχή - μια εποχή που εστιάζουμε εξαιρετικά στην επιστήμη μας και την αξία που προσφέρουμε στους ασθενείς», σχολίασε ο Άλμπερτ Μπουρλά.
«Στο επιτυχημένο μας λογότυπο, κωδικοποιούμε το DNA της εταιρείας - την ιστορία και το μέλλον της. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer είναι μια ψηφιακή έκφραση της δέσμευσής μας για τη μετασχηματιστική δύναμη της επιστήμης. Είναι μια δυναμική αντανάκλαση του σκοπού μας. Η νέα ταυτότητα της εταιρείας μας, ερμηνεύει τον έλικα του DNA - του κώδικα και τη μηχανής της ανθρώπινης προοπτικής. Είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η νέα Pfizer πρόκειται να τολμήσει πιο θαρραλέα, να ερευνήσει πιο βαθιά και να υποστηρίξει πιο παθιασμένα για να κάνει πραγματικότητα αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο», πρόσθεσε στη συνέχεια.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
SMS 13033: Προσοχή! Αυτός ο κωδικός δεν θα ισχύει τα Θεοφάνεια