Οι Έλληνες «βρίσκουν» την υγεία τους στο διαδίκτυο!

Ο ιδρυτής της HEALTH MARKETING / ALTIUS GROUP, Κλέαρχος Πρωτοπαπάς Καραντάνης  εξηγεί «γιατί» και «πώς» … απαντώντας σε τρεις μόλις ερωτήσεις.

Οι Έλληνες «βρίσκουν» την υγεία τους στο διαδίκτυο!
2'

Α. Πόσο έχει διεισδύσει η χρήση του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας;

Μέσα σε 30 χρόνια ο κόσμος άλλαξε: Το 1992 το Cern (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire) ανακοίνωσε ότι η τεχνολογία του Παγκόσμιου Ιστού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα από όλους τους χρήστες. Το 1996 ο Λάρρυ Πέιτζ και ο Σεργκέι Μπρίν «ξεκίνησαν» τη Google. Το 2004 ο Μάρκ Έλλιοτ Ζάκερμπεργκ ίδρυσε το Facebook. Το 2010 ο Κέβιν Σίστρομ, Μάικ Κρίγκερ ίδρυσαν το Instagram.

Κανείς μας δεν μπορούσε να φανταστεί τότε την έκταση της χρήσης του διαδικτύου, των social media και τις αλλαγές που θα έφερνε στη συμπεριφορά μας, μέσα σε 30 χρόνια.

Με βάση τα αποτελέσματα της Focus on Tech Life: Η χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα ανέρχεται σε 97%. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι παρουσιάζεται μια δυναμική εξέλιξη της διείσδυσης στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες. Το στοιχείο αυτό απαντάει στην τοποθέτηση πολλών παρόχων υγείας «οι ασθενείς μας είναι συνήθως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο».

Β. Πόσο αυτή η αλλαγή επηρεάζει την συμπεριφορά στον τομέα της υγείας;

Η ψηφιακή εποχή έφερε τα τελευταία χρόνια μεγάλες αλλαγές και στον ιατρικό τομέα: Το διαδικτυακό marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης κάθε παρόχου υγείας.

Το τοπίο έχει αλλάξει! Μέχρι πρόσφατα η υγεία ήταν επικεντρωμένη στον ιατρό ή τον φορέα υγείας. Σήμερα στο επίκεντρο βρίσκεται ο ασθενής, ο οποίος αφενός αναζητά ποιοτικές υπηρεσίες και αφετέρου έχει τα εργαλεία να τις αξιολογήσει δημόσια.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή