Bristol Myers Squib: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασαιμία

«To να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!» - Συνεχίζεται για 2η χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία από τη Bristol Myers Squib

Bristol Myers Squib: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασαιμία
Η θαλασσαιμία, γνωστή και ως μεσογειακή αναιμία, είναι μία κληρονομική αιματολογική διαταραχή
BMS
5'

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδος συνεχίζει να υποστηρίζει το δικαίωμα των ατόμων που χρειάζονται αίμα για καλύτερη υγεία και μεγαλύτερη ελευθερία στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, υλοποιεί την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». Στο πλαίσιο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη και μέσω της εμπλουτισμένης με νέες ενέργειες καμπάνιας, η εταιρεία μας προσκαλεί να ενημερωθούμε για το πολύπλευρο φορτίο της νόσου, αλλά και το μείζον πρόβλημα της ανεπάρκειας μονάδων αίματος και να αναλάβουμε ενεργό ρόλο για την αντιμετώπισή του, προσφέροντας τακτικά αίμα. Ταυτόχρονα, καλούμαστε να γίνουμε αγγελιοφόροι του μηνύματος για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την πρωτοβουλία της BMS να συνδράμει το έργο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών.

Αναλυτικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει φέτος ένα νέο ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα www.kapoioixreiazontaiaima.gr/game και το οποίο αναδεικνύει το φορτίο της νόσου και τις προκλήσεις που δημιουργεί στους ασθενείς η ανάγκη για τακτικές μεταγγίσεις αίματος, προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή. Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, εμφανίζονται στην οθόνη ένα σύνολο από «κουτάκια», καθένα από τα οποία «περιέχει» μία εικόνα ή λέξεις σχετικά με τη νόσο (π.χ. «υπερσιδήρωση», «συχνές μεταγγίσεις», «ελλείψεις μονάδων αίματος» κ.ά.). Χρησιμοποιώντας τη μνήμη του, ο παίκτης πρέπει να αντιστοιχήσει γρήγορα και σωστά τα «κουτάκια» που περιέχουν τις ίδιες λέξεις/ εικόνες, ώστε να σχηματίσει τα σωστά ζεύγη. Όταν σχηματιστούν όλα τα ζεύγη επιτυχώς, εμφανίζεται στην οθόνη ένα πεδίο που περιέχει ένα ενημερωτικό μήνυμα για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να το μοιραστεί στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media, προκειμένου να ενημερωθούν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι για την αναγκαιότητα διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Ωστόσο, η συνεισφορά της BMS στην κοινή προσπάθεια για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δεν σταματά εδώ. Υπηρετώντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης τη δέσμευσή της να συνεισφέρει στη βελτίωση της ζωής των ατόμων που εξαρτώνται από μεταγγίσεις, η εταιρεία παρέχει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών οικονομική υποστήριξη υπό τη μορφή δωρεάς, ώστε να συνεχίσει το έργο της στους τομείς της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την εθελοντική αιμοδοσία.

Επιπροσθέτως, η καμπάνια «ταξιδεύει» εκτός Αθηνών, μεταφέροντας τα μηνύματά της από την Κρήτη έως την Αλεξανδρούπολη. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ραδιοφωνικό σποτ που καλεί τους ακροατές να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της καμπάνιας, να λάβουν μέρος στο παιχνίδι και να το μοιραστούν στα social media. Το εν λόγω ραδιοφωνικό σποτ θα μεταδίδεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διαδοχικά στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τον Βόλο, την Αλεξανδρούπολη και το Ηράκλειο Κρήτης. Επιπλέον, τα λεωφορεία και οι στάσεις λεωφορείων στις παραπάνω πόλεις θα «ντυθούν» με το κεντρικό εικαστικό της καμπάνιας, όπου ασφαλώς, γίνεται αναφορά στο digital παιχνίδι. Συμπληρωματικές ενέργειες προβολής της καμπάνιας και υπενθύμισης της έκκλησης προς τον κόσμο για εθελοντική αιμοδοσία, περιλαμβάνουν ακόμη την φιλοξενία καταχωρήσεων σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο καθώς και τηλεοπτική προβολή αυτής. Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι εργαζόμενοι στη BMS προσφέρουν και οι ίδιοι αίμα σε δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας που διοργανώνει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ).

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece, δήλωσε: « Η διαρκής πρόκληση εξασφάλισης επάρκειας αίματος αποτελεί για όλους εμάς στη Bristol Myers Squibb το κίνητρο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειες για ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών που συμβάλλουν βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που εξαρτώνται από μεταγγίσεις, ώστε να ζήσουν μια πιο ελεύθερη ζωή. Μολονότι είμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης της θαλασσαιμίας, η επιβίωση των ασθενών με τη σοβαρή μορφή της νόσου εξακολουθεί να εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Καλούμε λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν τακτικά αίμα, ώστε όλοι μαζί, να βοηθήσουμε τους ασθενείς να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο πολύτιμο αυτό δώρο ζωής».

Η θαλασσαιμία (γνωστή και ως μεσογειακή αναιμία) είναι μία κληρονομική αιματολογική διαταραχή που προκαλεί μειωμένη παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και ως εκ τούτου, σοβαρή αναιμία. Για την αντιμετώπιση της αναιμίας απαιτούνται εφ’ όρου ζωής τακτικές μεταγγίσεις αίματος, οι οποίες με την πάροδο των ετών, οδηγούν σε συγκέντρωση υψηλής ποσότητας σιδήρου στον οργανισμό (αιμοσιδήρωση), προκαλώντας βλάβες στα εσωτερικά όργανα και θέτοντας την υγεία των ασθενών σε κίνδυνο. Οι τακτικές μεταγγίσεις αίματος αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της θεραπευτικής διαχείρισης της σοβαρής θαλασσαιμίας, θέτοντας αρκετούς περιορισμούς στην καθημερινότητα των ασθενών. Ωστόσο, η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στη θεραπευτική αντιμετώπιση της αιμοσιδήρωσης έχει επεκτείνει σημαντικά το προσδόκιμο ζωής των ασθενών, ενώ η ανάπτυξη νέων καινοτόμων θεραπειών που μειώνουν την ανάγκη για συχνές μεταγγίσεις, προδιαγράφει ένα ακόμη πιο αισιόδοξο μέλλον.

Η καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» υλοποιείται σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) ενώ τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ) και της Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ).

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή