Μείωση του κόστους των τηλεφωνικών ραντεβού με γιατρό

Διαπραγμάτευση με τις τηλεφωνικές εταιρίες για τη μείωση του κόστους των κλήσεων ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να κλείσουν ραντεβού με γιατρό του οργανισμού, ξεκίνησε η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.
1'

Η διαπραγμάτευση επιχειρεί να μειώσει το κόστος κλήσεων από 0,96 ευρώ σε 0,78 ευρώ για τη Νewsphone Hellas, από 0,89 ευρώ σε 0,72 ευρώ για την Call Center Hellas, από 0,98 ευρώ σε 0,80 ευρώ για την BPO – Vodafone και από 0,95 ευρώ σε 0,77 ευρώ για την E-Value- OTE. Αυτό αναφέρεται σε επιστολή του προέδρου του ΕΟΠΥΥ Γερ. Βουδούρη προς τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, στην οποία σημειώνεται ότι οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού και στις μονάδες υγείας του Οργανισμού, και ότι από τις συμβάσεις με τις τηλεφωνικές εταιρίες, εξοικονομούνται περίπου 75 εκ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια από τον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ.

Στην επιστολή του, ο κ. Βουδούρης ανέφερε ότι με το προηγούμενο τριψήφιο 184, το τηλεφωνικό κόστος εξυπηρέτησης και το κόστος συμβατικής διαχείρισης ήταν τελικά 1,42 ευρώ ανά κλήση. Απαντώντας στην επιστολή αυτή, η διοίκηση του ΙΣΑ, επισήμανε ότι «παραμένει αδιανόητο σε κάθε περίπτωση το γεγονός της μετακύλισης του αυξημένου κόστους κλήσης με οριζόντιο τρόπο στους ήδη οικονομικά εξασθενημένους ασφαλισμένους του Οργανισμού», όμως δήλωσε πως «έπειτα από τις πιέσεις που ασκήθηκαν από τον ΙΣΑ, δημιουργείται ήδη ένα κλίμα διαπραγμάτευσης και προσπάθειας ανεύρεσης μιας εξισορροπητικής λύσης».

Διαβάστε επίσης:

Από σήμερα τα νέα τηλέφωνα για ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

ΕΟΠΥΥ: Μοιράζεται το κόστος των τηλεφώνων για ραντεβού γιατρών

ΙΣΑ: Υπερχρέωση ασφαλισμένων για τηλεφωνικό ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ