Πόσα αυτοκίνητα λέτε ότι πουλήθηκαν στην Ινδία τον Απρίλιο;
Του Γιάννη Σκουφή
Εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων και αντιπροσωπείες πώλησής τους έκλεισαν σε όλες σχεδόν τις χώρες και στην Ινδία, όπως στις περισσότερες χώρες εφαρμόστηκαν αυστηρά η λιγότερο αυστηρά μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων και των κοινωνικών επαφών.
Και στην Ινδία, μόνο που εκεί το επονομαζόμενο lockdown λόγω του τεράστιου πληθυσμού αλλά και των εξαιρετικά κακών συνθηκών υγιεινής και όχι μόνο κάτω από τις οποίες ζει ένα μεγάλο ποσοστό των Ινδών ήταν ιδιαίτερα αυστηρό.
Πρακτικά οι Ινδοί πέρασαν τις προηγούμενες εβδομάδες σε κατ΄ οίκον περιορισμό, μέτρο που κρίθηκε επιβεβλημένο για να μην εξαπλωθεί ο κορονοϊός και θρηνηθούν δεκάδες αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες θύματα.
Φυσικά αυτό είχε επίδραση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας με την αυτοκινητοβιομηχανία βέβαια να μην αποτελεί εξαίρεση. Σύμφωνα λοιπόν με επίσημα στοιχεία κατά τον Απρίλιο στην Ινδία των 1,35 δισεκατομμυρίων ψυχών δεν πουλήθηκε ούτε ένα καινούργιο αυτοκίνητο! Τα ελάχιστα που βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής -μιλάμε για 632 Maruti Suzuki και 733 Mahindra- εξήχθησαν.
Τα μόνο οχήματα που πουλήθηκαν στην Ινδία τον Απρίλιο ήταν τρακτέρ, μιας και η αγροτική παραγωγή είναι καθοριστική για τη χώρα, τόσο από οικονομικής άποψης όσο και από αυτήν της απλής επιβίωσης. Αλλά και πάλι τα νούμερα ήταν εξαιρετικά μικρά, μιας και η Mahindra, βασικός κατασκευαστής γεωργικών μηχανημάτων της χώρας, πούλησε μόλις 4.716.