Επιστρέφει ένα από τα πιο εμβληματικά σήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας
Δεν μιλάμε για ένα απλό σήμα αλλά για ένα αγαλματίδιο που πριν από περίπου έξι δεκαετίες είχε ταυτιστεί με τα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας.
Του Γιάννη Σκουφή
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα θυμούνται πως αν κάνει ήθελε να δώσει έμφαση για ένα πολυτελές αυτοκίνητο, το παραλλήλιζε με μία Cadillac. Μια από τις πλέον θρυλικές μάρκες της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και μία από τις πιο ιστορικές που ανήκει στον όμιλο της General Motors από το 1909.
Ωστόσο, τις τελευταίες δεκαετίες o όμιλος της GM έχει περάσει από πολλές οικονομικές δυσκολίες και λίγο έλλειψε να θυσιάσει και την Cadillac. Η οποία όμως τελικά κατάφερε να επιβιώσει και να περάσει στην επόμενη φάση που την θέλει να παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά και υπερπολυτελή SUV και λιμουζίνες.
Και επειδή κατά έναν περίεργο τρόπο η ηλεκτροκίνηση παντρεύεται εύκολα με το ρετρό, οι Αμερικάνοι είναι έτοιμοι να επαναφέρουν την δική τους «θεά». Ο λόγος για το περίφημο αγαλματίδιο με την ονομασία Cadillac Goddess που υπήρχε στη μάσκα των αυτοκινήτων της από το 1933 έως και το 1956.
Βέβαια, εκείνη την εποχή που δεν υπήρχαν ούτε καν οι βασικές προδιαγραφές ασφαλείας όλα επιτρέπονταν. Ακόμη και ένα σιδερένιο αγαλματίδιο που μπορούσε να τραυματίσει βαριά κάθε πεζό ή ζώο στην περίπτωση μιας σύγκρουσης.
Για αυτό και η Cadillac Goddess θα δίνει το παρών σε διάφορα σημεία στο εσωτερικό (π.χ. στα χειριστήρια του infotainment, στον ψηφιακό πίνακα κ.α.) αλλά και στο αμάξωμα (π.χ. σε ανάγλυφα λογότυπα). Ή ακόμη και κατά την διαδικασία φόρτισης με την «θεά» να εμφανίζεται κατά την έναρξη και την ολοκλήρωση της διαδικασίας.