Triumph Tiger 800 XC special edition
Το πιρούνι είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο και με αυξημένη διάμετρο και διαδρομή, ενώ το αμορτισέρ έχει αποκτήσει, πέραν της μεγαλύτερης διαδρομής, ξεχωριστό ρεζερβουάρ λαδιού για καλύτερη ψύξη στις ζόρικες συνθήκες οδήγησης.
Η διαφορά ύψους ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι άμεσα εμφανής, με τo XC/SE να διαθέτει σέλα αισθητά πιο ψηλά τοποθετημένη. Οι «αφανείς» διαφορές αφορούν ξεκάθαρα στη γεωμετρία, όπου οι επεμβάσεις σε γωνία κάστερ (μειωμένη), ίχνος και μεταξόνιο (αυξημένα αμφότερα) έγιναν με γνώμονα το διαφορετικό του χαρακτήρα των μοτοσυκλετών.
Το Tiger διαθέτει ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο με ευμεγέθεις σωλήνες στρογγυλής διατομής, που «αγκαλιάζουν» έναν υγρόψυκτο, τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 95 ίππων, που χαρακτηρίζεται από τις τετραβάλβιδες κεφαλές, τους 2 ΕΕΚ και την τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού.
Προέρχεται από αυτόν του εξαιρετικού Speed Triple 675, με αυξημένη διαδρομή εμβόλων, άρα και νέο στρόφαλο. Έχουν, επίσης, αλλάξει το κάρτερ, η κεφαλή, οι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, το κιβώτιο ταχυτήτων και η κλιμάκωσή του.
Στον τομέα της ανάρτησης θα συναντήσουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Αμφότερα κατασκευασμένα από τη Showa και πλήρως ρυθμιζόμενα! Τέλος, σταφρένα υπογράφει η Nissin με δίσκους μπροστά, 308 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες και ένα δίσκο πίσω, 255 χιλιοστών με μονοπίστονη. Το ABS είναι προαιρετικό και το πληρώνεις ακριβά!
Νίκος Βιτσιλάκης
Πηγή: Carzine.gr